firberblad Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Skjønner at jeg henger laaaaangt etter fire ukers ferie. Good to be back though. 1 Lenke til kommentar
andresb Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Flere her som har opplevd at gatekeeper dreper deg uansett om du dodger angrepene hans? Sykt irriterende!! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 purge, interrupt, cleanse er the key. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Blir spennende å se om det kommer mange nye folk i dag, nå som det åpnes en helg for alle! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Skal man ikke kunne logge på "Free Weekend" i dag etter kl. 16 GMT? Får kun logget på web kontoen men ikke spillet, har også forsøkt å bytte passord via web. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Det starter nå klokken 18. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Det tar litt tid etter at du har registrert deg på nettet før spillet aksepterer deg, dette gjelder også etter at du evt. har betalt for å spille.. Virker som det er noe med synkroniseringen dems. ellers så starter det klokka 18 Endret 3. august 2012 av Icetears Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Registrerte meg for noen dager siden men da prøver jeg igjen. Glemte +2 saken Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Flere her som har opplevd at gatekeeper dreper deg uansett om du dodger angrepene hans? Sykt irriterende!! bruker du for lang tid som dps dreper han deg. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Er ny hær. free WEEKEND! men lurte bare på hvilken server de fleste spiller på? Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Er ny hær. free WEEKEND! men lurte bare på hvilken server de fleste spiller på? er kun en sørver. så alle kan spille med alle. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 ahhhhh... okei Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Gikk fint å logge på kl. 18:02, men måtte i et ærend og nå får jeg ikke logget på. Flere som opplever dette? Regner med det kan være høy last som er årsaken. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Vurderer kraftig å legge spillet på hylla, PVP er ikke noe morsomt at all når folk exploiter til de grader... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Spillet passet ikke helt meg, men takk for testen til Funcom Verdsetter at produsenter gir meg mulighet til å prøve om spillet passer meg. To tomler opp for det og ønsker at alle gir den muligheten. Endret 3. august 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
keZ Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Hvis man har beta klienten er det bare og oppdatere den for å spille gratis i helgen, eller må man laste ned ny klient? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 ql 8-10 fist healer som leter etter noen og kjøre instances med ;D ingame nick: doggyy Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Det er ganske mye småfeil her og der. På det nye markedet så viser det items som allerede er solgt. Jeg har ikke fått kjøpt noe, bare fått solgt. PvP er bare kjedelig og alt for simpelt, jeg spiller det kun for å få black tokens. Synes også det er for mye begrensinger når talismans blir låst til karakteren sin. Selv de man får i oppdrag er låst , noe som gjør at man ikke kan selge de. Crafting er også nærmest ubrukelig da man heller kan finne noe som er bedre en det man kan crafte. Man trenger også 7 våpen for å crafte ett våpen av samme klasse, noe som er helt latterlig. Endret 3. august 2012 av Scorpion88 Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Hvis man har beta klienten er det bare og oppdatere den for å spille gratis i helgen, eller må man laste ned ny klient? skal vel funke med beta klienten. jeg bruker fortsatt beta klienten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå