GnilreG Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Tingen er at dette er første gangen det skjer. Hadde det skjedd hver gang jeg såg et nytt mmo hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Fremdeles helt tullete i mitt hode. Selvfølgelig ser man på en spillutviklers tidligere spill når man vurderer nye utgivelser på horisonten. Ble pinlig berørt og flau over Funcom når jeg så hvor ekstremt buggy og lite komplett AoC var ved release. Det har ingenting å si om spillet er bra nå, jeg venter ikke flere år etter et spill er gitt ut for at det skal bli ferdig, det skal være relativt ferdig ved release. AoC var ekstremt langt derifra. Det siste jeg hadde gjort er da å punge ut masse penger i forskudd for det neste spillet de samme utviklerne lager, men det er nå bare meg. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Har aldri opplevd at et spill jeg synest ser enormt bra ut ikke er det, så velger og stole på meg selv der. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Med livstidsabonnement vil dette uansett bli 'gratis' i løpet av 13-14 måneder, da har man tjent inn igjen alt i forhold til å betale vanlig månedspris. Det er en ganske grei langtidsinvestering. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Noen som vet om det er mulig å kjøpe grand master pakken etter relase? Synes det er litt mye penger å investere før man har fått prøvd spillet. Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Noen som vet om det er mulig å kjøpe grand master pakken etter relase? Synes det er litt mye penger å investere før man har fått prøvd spillet. Ja, det skal være mulig å kjøpe/oppgradere pakken etter relase. Satser på å gjøre det samme om spillet faller i smak. "Originally Posted by Tarib The Grand Master Pack will stay available also after launch of the game for those who decide to go lifetime later on." "Originally Posted by Tarib You will be able to upgrade from a Master Pack to a Grand Master Pack to the price of roughly the difference between the two." Pre-Order FAQ http://www.darkdemon...ead.php?t=26097 Endret 12. april 2012 av Ingaren Lenke til kommentar
fenele Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Noen som vet om det er mulig å kjøpe grand master pakken etter relase? Synes det er litt mye penger å investere før man har fått prøvd spillet. Ja, det skal være mulig å kjøpe/oppgradere pakken etter relase. Satser på å gjøre det samme om spillet faller i smak. "Originally Posted by Tarib The Grand Master Pack will stay available also after launch of the game for those who decide to go lifetime later on." "Originally Posted by Tarib You will be able to upgrade from a Master Pack to a Grand Master Pack to the price of roughly the difference between the two." Pre-Order FAQ http://www.darkdemon...ead.php?t=26097 Takk for svar Da blir det pre order av standard/master pakken Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg spiller beta nå, og dette ser bra ut Liker spillet jo mer jeg spiller, og det blir nok full pakke på meg ved release. Det er begrenset hva folk i betaen har lov til å si, men tror de fleste kommer til å synes dette spillet er interessant på et eller flere områder. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg spiller beta nå, og dette ser bra ut Liker spillet jo mer jeg spiller, og det blir nok full pakke på meg ved release. Det er begrenset hva folk i betaen har lov til å si, men tror de fleste kommer til å synes dette spillet er interessant på et eller flere områder. Fader, jeg gleder meg til 11 mai! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg spiller beta nå, og dette ser bra ut Hvordan har du fått beta? Jeg har forhåndsbestilt, men ennå ikke fått noe beta Lenke til kommentar
smekk Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg spiller beta nå, og dette ser bra ut Liker spillet jo mer jeg spiller, og det blir nok full pakke på meg ved release. Det er begrenset hva folk i betaen har lov til å si, men tror de fleste kommer til å synes dette spillet er interessant på et eller flere områder. Av de som sier de er med i beta så bryter du med NDA.. HYSSSSSSSH! Les den neste gang så du vet hva det går ut på. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Har aldri opplevd at et spill jeg synest ser enormt bra ut ikke er det, så velger og stole på meg selv der. Bare et lite spørsmål. Hva er det du synes ser så bra ut med Secret World? Alt jeg har sett av gameplay-filmer tyder på et helt standard MMORPG. Noen små finesser er det jo, som uvant karakteroppbygging. Men både Rift og Guild Wars 1/2 har latt oss eller lar oss kombinere klasser, og flere spill har klasser man åpner etterhvert. SW: Old Republic er bare et eksempel, men mener EverQuest 2 hadde det i starten. Poenget er at jeg har lyst til å like Secret World, men er svært skeptisk etter gameplay-filmer og Age of Conan. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Har aldri opplevd at et spill jeg synest ser enormt bra ut ikke er det, så velger og stole på meg selv der. Bare et lite spørsmål. Hva er det du synes ser så bra ut med Secret World? Alt jeg har sett av gameplay-filmer tyder på et helt standard MMORPG. Noen små finesser er det jo, som uvant karakteroppbygging. Men både Rift og Guild Wars 1/2 har latt oss eller lar oss kombinere klasser, og flere spill har klasser man åpner etterhvert. SW: Old Republic er bare et eksempel, men mener EverQuest 2 hadde det i starten. Poenget er at jeg har lyst til å like Secret World, men er svært skeptisk etter gameplay-filmer og Age of Conan. Grafikk, design, setting, UI, character creation, selve historie oppdrag oppbygning, har sitt på andre nye mmo gameplay filmer (GW2 og Tera) og de ser mye dårligere ut (grafikk og gameplay). Skill systemet, crafting. Dette er barre et fåtall av tingene som gjør at dette ser så bra ut. Jeg har spillt veldig mange mmo og det er ingen fnugg av tvil her, har også snakket me bekjente som lovpriser spillet, desverre ikke prøvd det selv enda, men det nærmer seg 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Jeg sier ikke at det er et dårlig spill, og om du synes det er så bra som du tror det blir er det jo bra for deg. Det jeg mener er at det ikke er så mye der jeg ikke har sett før. Grafikk? Betyr fint lite for meg. Age of Conan er et bra eksempel på at bra grafikk ikke automatisk gjør det til et bra spill. UI? Alle bra MMOer lar deg redigere UIet som du vil, og mange lar deg lage dine egne. Historieoppdrag? SW: Old Republic er historiedrevet, men det gjorde det kjedelig for min del. Gameplay? Klarer ikke helt å se hva som gjør det så annerledes enn alle andre MMORPGer ut fra filmene jeg har sett. Skillsystemet og settingen kan bli interessant, men for min del er det for lite å basere et helt spill på. Med andre ord er jeg svært skeptisk, og med god grunn. Men for all del, jeg håper du blir fornøyd. Btw er det en åpen verden som i f.eks WoW og LotRO, eller små soner som i Age of Conan og Old Republic? Endret 14. april 2012 av vikingkylling 1 Lenke til kommentar
smekk Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 ^Det er store soner slik som swtor. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Det var da i det minste en bra ting. Jeg kommer selvsagt til å prøve TSW, og håper det blir bra. Og nei, Old Republic har små soner. Noen planter er større enn andre, men de fleste er urovekkende små. Endret 15. april 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
smekk Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 huh.. swtor har jo store soner da. Tviler på at tsw kommer til å ha noe spesielt større enn det. Jeg har hørt sonene er endel større enn aoc i hvert fall. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Noen av sonene i Old Repubic er store, men mange er det ikke. Med mindre du mener steder der du må ta taxi mellom soner regnes som en sone? (Coruscant og Nar Shadda, f.eks.) Tatooine er stor nok, men det er jo bare sand der og utrolig kjedelig å utforske. Lenke til kommentar
leifarne1234 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Om noen ikke har fått med seg at the secret war mini gamet har begynt her er en link: http://secretwar.thesecretworld.com/en_US/share/recruit/304356 Her kan du skaffe deg garantert beta tilgang, in-game items og en tur til montreal om du er veldig heldig. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Om noen ikke har fått med seg at the secret war mini gamet har begynt her er en link: http://secretwar.the.../recruit/304356 Her kan du skaffe deg garantert beta tilgang, in-game items og en tur til montreal om du er veldig heldig. Så det der igår jeg også, men får det ikke til å fungere. Den låser seg når den skal koble opp mot facebook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå