kim009 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Går spillet dårlig siden aksje prisen har rast så mye? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Nei det gjør ikke det, en av de beste lanseringene på mmo markedet. Samt gode kritikker:) Er nok andre ting som styrer akjsekursen De store plukker fra de små for småpenger.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 De burde virkelig legge til bank og vendors på samme sted, slitsomt å reise mellom london og new york hele tiden. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 De burde virkelig legge til bank og vendors på samme sted, slitsomt å reise mellom london og new york hele tiden. Enig. Urettferdig at Templars skal ha den fordelen. dog veies det opp i PvP Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Aksjekurset er bare offer for rå-spekulering før release og at alle skulle selge før spillet ble sluppet for å ikke risikere noe. Over til gameplay ; Hva dere enn gjør med abilities og poeng ; Så sørg alltid for å ha 1 ressource-tømmende ability per våpen-gren i hotbaren. Feks hvis man kombinerer AR/Pistol , så bør man ha 1 tømmende AR og 1 tømmende pistol for å gjøre mest mulig skade. Lenke til kommentar
andresb Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Noen som kan fortelle meg hva QL 10 våpen er verdt? Har masse grønne QL10 våpen jeg kan selge Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Tror ikke de er verdt så mye. De er jo lett å få tak i. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 15-20k er de verdt for folk som spør etter en spesifikk type våpen. Blå våpen ligger rundt 250-300k. Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Blå ql10 våpen går for 500k+ på huldra, hvis de går for mindre i andre dimensjoner må jeg tydeligvis skifte dimensjon. Har forsøkt å få tak i en rifle i 3 dager nå uten napp. Ser alltid andre som er ute etter det samme, tydeligvis ikke mange nok som selger. Rifle er kanskje for populært. Tror ikke de grønne er verdt stort, jeg ville ikke betalt for en i allefall. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hvor mye betaler du? Kan lage blå våpen alle typer. Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hvor mye betaler du? Kan lage blå våpen alle typer. Takk for tilbudet, sendte deg en pm. Vet for lite om crafting i dette spillet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Da var man nightmare mode ready! Regner med at dette er the end-game! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Har du prøvd summoned world bosses Nagina? Er vel en del av end-game det også Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 noen som kan fortelle litt om craftinga osv? tror jeg plukka fra hverandre den blå riffla mi i går og borte ble den:S Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Crafting: http://crygaia.com/raithwoods-crafting-guide-release-version/ Patterns: http://crygaia.com/guide-assembly-patterns/ Lenke til kommentar
deac Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 noen som kan fortelle litt om craftinga osv? tror jeg plukka fra hverandre den blå riffla mi i går og borte ble den:S https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1190903&view=findpost&p=19472458 En post jeg skreiv og oppdaterer om craftinga. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Du må legge til informasjon om gadgets i crafting innlegget ditt. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 startet med TSW for ikke så lenge siden, jobber med AR/blade dps bare QL3 items så langt http://chronicle.thesecretworld.com/character/XfsWin Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Kan noen poste 1.03 patchnotes her? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Update Notes 1.0.3 The Voracious Wendigo has stopped eating ambrosia and should now be killable again. The Gathering - Tugomir cel Mare and his 3 accompanying adds are less difficult to kill, because they don't aggro all at once. Players are no longer able to take off their clothing through UI mods. Custom UIs should now work again. The Sprint ability should no longer stop working in some instances. Items should no longer on rare occasions become unusable after being spawned. Fixed a server memory leak. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå