Brawler Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Skriv dere på lista: http://www.diskusjon...owtopic=1447123 Så blir det lettere å se hvem som spiller hvor. Du bør lese dette. http://thesecretworld.com/news/blog_single_server_technology_in_the_secret_world Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Skriv dere på lista: http://www.diskusjon...owtopic=1447123 Så blir det lettere å se hvem som spiller hvor. Du bør lese dette. http://thesecretworl...he_secret_world Jeg er godt klar over at det bare er en server, men det er vel fortsatt en god idè å ha en liste over hvem som spiller? Er jo ofte noen som spør i denne tråden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Fælt så vanskelig det skulle være å få en gruppe til Polaris da. Selv med "QL5 DPS LFG Polaris" er det ingen som svarer. 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Isteden for LFG, hvorfor ikke gjøre det selv med LFM Polaris og start en gruppe selv Det gjør det ofte mye enklere isteden for bare LFG og vente i evigheter. Men når du allerede har QL5 så har du egentlig ikke så mye mere i Polaris å hente, vil jeg tro Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Er det ikke noe sted man får kjøpt healing potions? er ofte tomt med det ;/ Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Fælt så vanskelig det skulle være å få en gruppe til Polaris da. Selv med "QL5 DPS LFG Polaris" er det ingen som svarer. Trikset er å si LFM i stedet for LFG. Når jeg gjør det så renner det inn med folk. Det virker som om folk har lettere for å bli med når andre tar kontrollen og inviterer. Tror de fleste unngår å være leder. Er det ikke noe sted man får kjøpt healing potions? er ofte tomt med det ;/ Du crafter det Endret 14. juli 2012 av Dr. Mobius 1 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Isteden for LFG, hvorfor ikke gjøre det selv med LFM Polaris og start en gruppe selv Det gjør det ofte mye enklere isteden for bare LFG og vente i evigheter. Men når du allerede har QL5 så har du egentlig ikke så mye mere i Polaris å hente, vil jeg tro Jepp, det er ikke mangel på andre spillere som vil kjøre Polaris, men mange på folk som gidder å starte en gruppe. Er ikke så rart når folk er vant med spill med verktøy for dette. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Med fire/water/dust? og consumable toolkit? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Med fire/water/dust? og consumable toolkit? Korrekt! Energy Drinks: Healing - 8 Dust HoT - 8 Water Leech - 8 Fire Barrier - 8 Metal Animas: Defense Rating - 8 Wedjat Rune Pen Rating - 8 Trinity Rune Magical Protection Rating - 8 Pentagram Rune Evade Rating - 8 Yggdrasil Rune Hit rating - 8 Wheel Rune Crit Rating - 8 Lu Rune Physical Protection Rating - 8 Koru Rune Block Rating - 8 Earth Rune Crit damage Rating - 8 Denkyem Rune Endret 14. juli 2012 av Dr. Mobius Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Det er jo fint å se at zombiene på byggeplassen følger HMS-reglementet og bruker hjem https://dl.dropbox.com/u/4938568/tsw/Icetears_picture022.png 6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Isteden for LFG, hvorfor ikke gjøre det selv med LFM Polaris og start en gruppe selv Det gjør det ofte mye enklere isteden for bare LFG og vente i evigheter. Men når du allerede har QL5 så har du egentlig ikke så mye mere i Polaris å hente, vil jeg tro Godt poeng, jeg trenger ikke Polaris akkurat, ikke gearmessig i alle fall, men for achievements og lore! Det er drivkraften min for alle slags spill i disse dager. Fra World of Tanks og Diablo til TSW og hva enn slags indie-spill jeg har plukket opp på Steam. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Var det noen her som kjørte TSW med GTX 570 SLI setup? Hvis ja hva er resten av PC specs, snitt fps og grafikksettings? Jeg kjører 570gtx i sli , har 4ghz CoreI7 , 6 gb ram. Kjører på 1920X1200 , har ca 50-60 frames i gjennomsnitt med alt på full pupp. Nye beta driveren med sli-støtte er meget fin. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Kommet akkurat til Egypt nå, ble mye vanskeligere enn Blue Mountain. Alle oppdrag er Very Hard noe man merker fort. Gjort 45 oppdrag på Blue Mountain, vet ikke om karakteren kan bli så mye bedre av å spille der, har 230 i skade om det sier noe. 3200 i health Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg hadde 2000 i health når gjorde meg ferdig med BM. Kanskje du har for blandet gear? Glasscannon er det beste for meg jaffal. Viss attack rating går opp scraper eg det gamle gearet uansett hvor mye helse jeg mister (ser såklart an crit ol, men pleier og stige i samme grad som ar) I BM oppgraderte jeg vell nesten alt av gear. Mye bra fra dungeoun der. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg kjører 570gtx i sli , har 4ghz CoreI7 , 6 gb ram. Kjører på 1920X1200 , har ca 50-60 frames i gjennomsnitt med alt på full pupp. Nye beta driveren med sli-støtte er meget fin. hvordan er tempraturen på grafikortene? jeg kjører også 570gtx i sli tar ikke på mer en high men ligger rundt 70 grader. så da tar jeg ikke på mer på grunn av bråk og varme Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 70 grader for et skjermkort er ikke unormalt høyt. De er gjerne laget for å tåle mer varme enn CPU-er og har sett folk som har begynt å nærme seg 100 grader før det sier stopp. Tviler egentlig på at det blir så mye varmere på Ultra. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hei. Tenkte meg å prøve ut TSW. Er det noen som har en kode å dele bort som gjør at jeg kan prøve spillet i 24timer? Om noen har det så send den til meg på PM. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hei, er det noen som har prøvd TSW på en macbook pro? Med windows så klart. Og hvis noen har lyst til å sende meg en prøvekode, er de hjertelig velkommen Ser ut som et legendarisk spill! Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå