Agrostar Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har bygd data over eit år som vart ferdig i haust. Problema kom vel nesten med eingong. Maskinvare Psu er samme, men 850W. Dvd-rom er bytta ut da den var korrupt Ram Ved oppstart så stoppar maskina etter bios og lcd posteren viser "Init IDE" noko som er rart da eg kun køyrer sata. Dette er KUN når maskina er kald, som ved at eg kjem tilbake etter helga. Ved varm maskin og eg vel å skru av eller restarte så går det fint. Ved å skru av og på maskina ein 2-3 gonger så pleier eg å komme inn i windows, så dette er jo ikkje eit kjempeproblem, men det er der. I windows derimot så slit eg med at maskina hakkar av og til. Merkar det på musikken og musa at alt frys i eit lite sekund og lyden blir sånn skurrete. Dette kan komme rett etter at windows er lasta, 2 timar seinare, 2 dagar seinare og det kan vere kun ein gong, til kvart minutt osv. Av og til, så heng maskina seg opp og, alt ifra minutt, til 10min og til at eg må ty til svenskeknappen. Var på lan og da vart det jo brukt dc, da hadde eg akkuratt samme hakkinga når kvar jævla fil vart nedlasta. Os disken (500gb) vart bytta nokon veker etter at oppstart og alt vart lagt innpå på nytt da. 1000gb disken er og bytta for nokon veker sidan, men da vart den speila ifra den gamle. Set stor pris på om de kan hjelpe meg med dette. Seigt å bruke så mange tusen på noko som ikkje virkar skikkeleg. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Har bygd data over eit år som vart ferdig i haust. Problema kom vel nesten med eingong. Maskinvare Psu er samme, men 850W. Dvd-rom er bytta ut da den var korrupt Ram Ved oppstart så stoppar maskina etter bios og lcd posteren viser "Init IDE" noko som er rart da eg kun køyrer sata. Dette er KUN når maskina er kald, som ved at eg kjem tilbake etter helga. Ved varm maskin og eg vel å skru av eller restarte så går det fint. Ved å skru av og på maskina ein 2-3 gonger så pleier eg å komme inn i windows, så dette er jo ikkje eit kjempeproblem, men det er der. I windows derimot så slit eg med at maskina hakkar av og til. Merkar det på musikken og musa at alt frys i eit lite sekund og lyden blir sånn skurrete. Dette kan komme rett etter at windows er lasta, 2 timar seinare, 2 dagar seinare og det kan vere kun ein gong, til kvart minutt osv. Av og til, så heng maskina seg opp og, alt ifra minutt, til 10min og til at eg må ty til svenskeknappen. Var på lan og da vart det jo brukt dc, da hadde eg akkuratt samme hakkinga når kvar jævla fil vart nedlasta. Os disken (500gb) vart bytta nokon veker etter at oppstart og alt vart lagt innpå på nytt da. 1000gb disken er og bytta for nokon veker sidan, men da vart den speila ifra den gamle. Set stor pris på om de kan hjelpe meg med dette. Seigt å bruke så mange tusen på noko som ikkje virkar skikkeleg. Hallo! Ja, hakking...skal vi se..tror du skal ta en kikk på oppgavebehandling ctrl alt og del- først og fortelle hvor opptatt prosessoren er? I idle mode skal den IKKE være større enn 2-3% opptatt. Hvor mange prosesser går hos deg? Hvilket os har du WIN7 eller Vista, XP? Vennligst BmOnline Endret 8. januar 2010 av BmOnline Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Med spotify, msn og litt andre småprogram ligg den på 0-3%. Da går det 65 prosessar. Køyrer windows 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå