Reow Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hallo, jeg har 3000 kroner, jeg vil ha en 32" Flatskjerm TV. Noen som veit om no? Har ps3 så kommer for det meste å game på den. takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hallo, jeg har 3000 kroner, jeg vil ha en 32" Flatskjerm TV. Noen som veit om no? Har ps3 så kommer for det meste å game på den. takk jeg anbefaler samsung 32" HD-redy Tv;D koster rundt 3800Kr Lenke til kommentar
Osse Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hallo, jeg har 3000 kroner, jeg vil ha en 32" Flatskjerm TV. Noen som veit om no? Har ps3 så kommer for det meste å game på den. takk Selv har jeg forgjengeren til denne som soveromstv, og er godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Selv har jeg forgjengeren til denne som soveromstv, og er godt fornøyd med den. den så interresant ut, har du prøvd å spille ps3 med HDMI på den? Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er en tv på komplett som er på tilbud nå. Jeg ville gått for den. klikkmeg Lenke til kommentar
Osse Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nei, men jeg har hadd pc tilkoblet og gamet litt, helt greit gikk det. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 kjøpte Philips'en, ganske fornøyd, sitter faktisk med pc tilkoblet til den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå