Gå til innhold

Post XP2500 barton klokken din her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei ! Jeg har netopp bygd ei maskin for en kompis med disse delene:

Abit NF7-S v2.0

Powercolor Radeon 9200 256MB

Corsair 512MB DDR

AMD Athlon XP 2500+

Thermaltake volcano 12

Thermaltake Xaser 3 kabinett

 

Fikk problemer når vi skulle starte opp maskina, fikk ikke no bilde på skjermen og den gir ifra seg en uendelig høyfrekvent lyd slik: biiip, stilt i ca. 3 sekunder, biiip, slik holder det på. Har prøvd å skifta rambrikke men det hjalp ikke, har også testa skjermkortet hans på min pc, å det virka fint, har også testa et annet skjermkort på hans pc, samme fuckings lyd'n... Noen som kan hjelpe meg med dette problemet ? Har snart brukt opp tolmodigheten, så det ville vært fint å få fiksa det snart...

Lenke til kommentar
Hei ! Jeg har netopp bygd ei maskin for en kompis med disse delene:

Abit NF7-S v2.0

Powercolor Radeon 9200 256MB

Corsair 512MB DDR

AMD Athlon XP 2500+

Thermaltake volcano 12

Thermaltake Xaser 3 kabinett

 

Fikk problemer når vi skulle starte opp maskina, fikk ikke no bilde på skjermen og den gir ifra seg en uendelig høyfrekvent lyd slik: biiip, stilt i ca. 3 sekunder, biiip, slik holder det på. Har prøvd å skifta rambrikke men det hjalp ikke, har også testa skjermkortet hans på min pc, å det virka fint, har også testa et annet skjermkort på hans pc, samme fuckings lyd'n... Noen som kan hjelpe meg med dette problemet ? Har snart brukt opp tolmodigheten, så det ville vært fint å få fiksa det snart...

Hvilken PSU har du? Nf7 er kresen på god strømforsyning for å starte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjører min Xp2500+ på 200x11.5 1.8V

 

Har Thermaltake Volcano 12 vifte på laveste RPM eller hva det nå heter.. å Tempen ligger mellom 35-45grader...

Testa 2400mhz, kom inn i Windows, men etter en stund klikket det, selv om tempen var på 45grader.

Tror Strømforsyningen er får dårli :p QTEC 350w :p hehe

har asus a7n8x deluxeGD, 512twinmos pc3200 og xp2500+ sefF:p

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på f.eks 2500+ og en 3000+? Er det bare clokcen på cpu eller er det en annen teknisk forskjell? har en 3000+ som jeg kjører på 203*11.5 på standar spenning. Tror det er ca. 2334 mhz eller no sånt.

 

Hvis det ikke er noen forskjell er det jo direkte dumt av meg og mange andre å kjøpe denne cpuen bortset fra at du er garantert xp 3000 hastighet....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...