Gå til innhold

Post XP2500 barton klokken din her!

Anbefalte innlegg

Foresten så er ikke hastigheten 2856 på de screenshootene!!!!!!

Var faktisk en med omtrent samme resultat fra USA som anbefalte meg denne steppingen og at de var å få tak i på ebay.

jepp, jeg hadde 2856 i siggen min, men fjerna det da jeg ikke har noe bevis for at jeg det hastigheten enda, (blir for mye korrupte data i win enda for at jeg kan klare å kjøre sisandra).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var faktisk en med omtrent samme resultat fra USA som anbefalte meg denne steppingen og at de var å få tak i på ebay.

Hva f.aen har det med saken å gjøre? Du hadde "XP2500+ @ MASSE" i siggen din, og du poster andres resultater som dine egene. Dette er fakta, og ikke prøv å sno deg unna. Kom ikke med noe annet piss heller. Om du klarer å bruke cella di i noen få sekunder så skjønner du at du har driti deg ut, og rabler ned en unnskyldning. Gjør du ikke dette så tror jeg ikke du har noen stor fremtid på forumet, for INGEN liker løgnhalser.

Lenke til kommentar

Hva f.aen har det med saken å gjøre? Du hadde "XP2500+ @ MASSE" i siggen din, og du poster andres resultater som dine egene. Dette er fakta, og ikke prøv å sno deg unna. Kom ikke med noe annet piss heller. Om du klarer å bruke cella di i noen få sekunder så skjønner du at du har driti deg ut, og rabler ned en unnskyldning. Gjør du ikke dette så tror jeg ikke du har noen stor fremtid på forumet, for INGEN liker løgnhalser.

Men i helvete da!! DU vet godt at jeg skriver laaaaangt poster når jeg har oppnådd nye høyder!!!!!!!!!!! FORBANNA Ku** Su***!!!! Og der så skrev jeg bare "KONGE BARTON"

Men du er jo vedensmester i alt da FORMANN!!!! INGEN ER BEDRE ENN DEG!!!!!!

Lenke til kommentar

Men i helvete da!! DU vet godt at jeg skriver laaaaangt poster når jeg har oppnådd nye høyder!!!!!!!!!!! FORBANNA Ku** Su***!!!! Og der så skrev jeg bare "KONGE BARTON"

Men du er jo vedensmester i alt da FORMANN!!!! INGEN ER BEDRE ENN DEG!!!!!!

Det var da voldsomt til barnslige oppvisninger her da. Skjønner godt du ikke liker å bli hengt ut sånn, men du kan jo prøve å agumentere uten å tråkke på din egen verdighet. Ellers gjør du du hele jobben for meg. Det er riktignok ikke mitt mål å frata deg din verdighet, men om det ikke kommer noen unskyldninger så kan jeg jo like gjerne hjelpe deg med det siden du selv er så godt igang.

Maken til missbruk av tegn er det lenge siden jeg har sett btw. Er det mulig å få vite din alder?

Jeg har aldri utgitt meg for å være noen mester av noe slag, så jeg skjønner ikke helt hva du prater om.

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg en følgende Amd barton 2500+ fra MPX det var da en axda2500dkv4d y864747240138 aqxea 0330vpaw

foresten er det noe håp får å få den oppi 2,5? Har vannkjøling på cpu/nb twinmos og abit nforce 2.0

Ut i fra steppingen så skulle det være store muligheter for å komme over 2.5Ghz med den. AQXEA, relativt lavt batchnr. og en AW batch er gode tegn. Det blir vanskeligere og vanskligere å skille cpu´ene ved å kun kikke på steppingen, så for å være sikker må man bare prøve.

Lenke til kommentar

Tusen takk Forman ;) Du gjorde dagen min MYE lysere :D

Den ble litt mørk da jeg oppdaget at nb-kjøleren til mitt nye abit nforce 2 hang og slang i pakken, fy MPX eller fy ABIT som ikke setter dem godt nok fast! Får håpe den funker, men siden jeg skal vannkjøle nb så gjør det ikks så mye at den ikke var på :p MEN viss den ikke funker :evil:

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp vært og hentet min nye Athlon 2500+ på posten.

Til dere som har peiling på steppinger: Virker dette lovende:

AXDA2500DKV4D Y864747240262

AQXEA 0330VPAW (m)© 1999 AMD

Oh yeah.. se god ut den. Samme som The_Creator, men han har et litt lavere batchnr. Dette trenger ikke å bety noenting, men det er så vidt litt større sjanse for at han sin klokker bra.

Du burde ikke ha moe problem med å nå 2.5Ghz med den.

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt til barnslige oppvisninger her da. Skjønner godt du ikke liker å bli hengt ut sånn, men du kan jo prøve å agumentere uten å tråkke på din egen verdighet. Ellers gjør du du hele jobben for meg. Det er riktignok ikke mitt mål å frata deg din verdighet, men om det ikke kommer noen unskyldninger så kan jeg jo like gjerne hjelpe deg med det siden du selv er så godt igang.

Maken til missbruk av tegn er det lenge siden jeg har sett btw. Er det mulig å få vite din alder?

Jeg har aldri utgitt meg for å være noen mester av noe slag, så jeg skjønner ikke helt hva du prater om.

Ja, har oppført meg barnslig her nå. OK innrømmer det :) Jeg er 10.5 år. Gammel er du FORMANN ? Anyway, var ikke meningen.... skal trekke meg tilbake fra dette FORUMET NÅ! RESPECT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...