danno_O Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det her er det flaueste jeg har sett på lenge. Ikke prøv å være morsomme hvis dere ikke er komfortable og naturlige foran kameraet. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Med nyttårssigaren i lungene Når sant skal sies, nytes vel sigar kun i munn og øvre del av svelg, og ikke helt ned i lungene slik man gjør med en sigarett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ITavisen har fanboysene og TEK-nettverket har sutrekoppene, slik er det bare. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Spillverket burde hatt ein undersøkelse på kva gjennomsnittsalder til lesarane er, for deretter å regissere og lage videoartiklar som passar med den alderen. Dette er desverre sånt eg forventar å finne på underhaldning laga for mindre barn. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvis det er raserianfall da skulle dem filma meg... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nå tror jeg ikke at videoen handler selve anfallene, som uten tvil er noe av det tåpeligste opplegget jeg har sett, men om hva som forårsaket "anfallene". Det er jo uten tvil selve spillene med høy klikk-faktor som blir satt i fokus her. Synes dog at både video og tittel kunne gjort en MYE bedre jobb med å få dette frem til seeren. Slik det er nå blir det bare teit å se på. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja dette var labert og flaut ja.. Huff, får dårlig NRK-feeling av dette, samt Norsk film.. Nynorsk og greier. Føles mer ut som Norge Rundt enn noe annet.. Det må da gå an å ansette en skuespiller eller noe om dere skal prøve dere på denne type videoer. Halvhjerta "skuespill" funker bare ikke. Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Skal si meg enig i at det er litt dårlig skuespill, og at de som deltar i videoen(og andre videoer jeg har sett på tek-net) prøver å gape over for mye. Dere er ikke skuespillere, og dere er ikke troverdige. Dere er journalister. På den andre siden er det jævlig bra at dere prøver! Selv om dere ikke lykkes helt i starten, og at jeg ikke synes dere er særlig til skuespillere, gleder jeg meg stort til dere får litt mer dreisen på sakene! Dere har potensiale, så bare kjør på med videoer, hør på kritikken, og gjør dem bedre. Om et halvt års tid er dere nok gode nok til at brorparten av seerne ler For å komme med enda litt konstruktiv kritikk, så synes jeg dere skal ha litt mer dybde i videoene. Etter å ha sett en video hos dere, virker det som om skuespillereren er i sentrum. Jeg får følelsen av at fokus er litt feil. Ha litt mer konkrete ting om spillet med i videoen, og jeg er fornøyd (Men ikke lag dokumentar. Det finnes grenser von L Lenke til kommentar
maedox Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg forventet knallunderholdning i form av outtakes, og så ble det bare ei suppe av dårlige forsøk på å lage troverdige "raserianfall". Meh. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 AVGN-wannabe?... Var i alle fall ikke særlig morsomt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg