LFCstar Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Sir skal nok kun brukes til spill egentlig Og lett surfing pluss Spotify /msn. Så holder med W7 32? Btw har norton internet security 2009 foran meg , men står at det fungerer for Windows vista og Windows XP. Står ikke noe om W7, så regner med at den ikke fungerer for W7 selvom jeg klarte å installere den når jeg installerte w7 64 bit. Men etter det så formaterte jeg jo hele system C(der systemet ligger) ettersom de 3 andre gharddiskene ikke hadde noen filer iseg. Så regner med at alt det fusket du sa at norton legger igjen er borte? Tror jeg holder meg til AVG, virker jo ganske bra. Du så på linken jeg sendte deg av programmet? Denne fungerer for W7? HADDE SATT UTROLIG PRIS PÅ OM DU SVARTE PÅ ALLE MINE PROBLEMSTILLINGER Du har virkelig vært til stor hjelp. mvh Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Sir skal nok kun brukes til spill egentlig Og lett surfing pluss Spotify /msn. Så holder med W7 32? Btw har norton internet security 2009 foran meg , men står at det fungerer for Windows vista og Windows XP. Står ikke noe om W7, så regner med at den ikke fungerer for W7 selvom jeg klarte å installere den når jeg installerte w7 64 bit. Men etter det så formaterte jeg jo hele system C(der systemet ligger) ettersom de 3 andre gharddiskene ikke hadde noen filer iseg. Så regner med at alt det fusket du sa at norton legger igjen er borte? Tror jeg holder meg til AVG, virker jo ganske bra. Du så på linken jeg sendte deg av programmet? Denne fungerer for W7? HADDE SATT UTROLIG PRIS PÅ OM DU SVARTE PÅ ALLE MINE PROBLEMSTILLINGER Du har virkelig vært til stor hjelp. mvh Jeg hadde holdt meg til det oppsettet du har nå Win7 32 og AVG. NIS2009 lar seg nok ikke installere en gang til om det er Telenor/Online du har fått den fra. De sjekker serienummeret og du får bare installert den 1 gang. Den siste versjonen av AVG finner du her: http://download.cnet.com/AVG-Anti-Virus-Fr...cdlPid=11014801. Bare hyggelig å være til hjelp, lykke til videre. Lenke til kommentar
LFCstar Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Ser egentlig ikke noen forskjell på den AVG du sendte og den jeg har? Kunne du fortalt det? Det er vel den helt eksakt like? Så jeg vil ikke merke noe forskjell på W 64 og 32 , eller lettere sagt det blir ikke enorme forskjeller, jeg taper ikke så mye på det? Kan jo også si at etter at jeg fikset port numberet til den min mor hadde på sin, så fungerte det ypperlig:) Den lastet ned en fil på 2.56 GB med en gjennomsnittsfart på 206 KB/s regner med at problemet kun var port da? Støttes? mvh Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ser egentlig ikke noen forskjell på den AVG du sendte og den jeg har? Kunne du fortalt det? Det er vel den helt eksakt like? Så jeg vil ikke merke noe forskjell på W 64 og 32 , eller lettere sagt det blir ikke enorme forskjeller, jeg taper ikke så mye på det? Kan jo også si at etter at jeg fikset port numberet til den min mor hadde på sin, så fungerte det ypperlig:) Den lastet ned en fil på 2.56 GB med en gjennomsnittsfart på 206 KB/s regner med at problemet kun var port da? Støttes? mvh Helt enig, godt du fikk det til. Hold deg til det du har som virker slik det gjør nå. Hilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå