stone71 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hei, alle sammen! Jeg har et problem som nå har blitt en frustrasjon. Jeg kjøpte for kort tid siden denne routeren sammen med dette pc-kortet. Etter mye strev (jeg har ikke noe greie på nettverk) klarte jeg å konfigurere routeren slik at jeg kom meg på nett med min Telenor ADSL trådløst fra min laptop. Problemet er bare det at forbindelsen varer i noen få sekunder (kanskje 10-15) så forsvinner den. Ikke klarer jeg å gjenopprette forbindelsen uten at jeg reseter (gjenoppretter fabrikkinnstillinger) routeren og tar alle innstillingene på nytt. Da får jeg igjen kontakt, men bare for ca. 10 sek. Jeg klarer heller ikke å komme inn til router-interface etter at jeg har gjort mine innstillinger og lagret. Jeg har gjort følgende under innstillinger: Når dette er gjort går statusen til "Connected" og jeg kan skrive inn en web-adresse og kommer fint til den. Kanskje jeg rekker å klikke på en link og komme til den siden, men da er det stopp og jeg må ta alt på nytt. Jeg prøver å få opp interface også, men den vil ikke uten at jeg tar full reset på routeren. Kan noen være så snill å hjelpe meg med dette problemet. Jeg får lite eller ingen hjelp i manualen. Den som redder meg nå er en engel :smile: stone71 Lenke til kommentar
stone71 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Jippi! Jeg har fått det til! Det var bare å ikke deaktivere DHCP, Da fungerte det bra! Stone71 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå