Sondre Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Logitech G15-tastaturet mitt starter ikke opp før login-skjermen i Windows. Dette er problematisk hvis jeg for eksempel vil i bootmenyen. Noen som vet om en måte å fixe dette? Jeg vet ikke hva mer jeg kan si. Trengs det info, si ifra. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Først av alt, hvilket OS ? har du lagt inn de medfølgende driverne? Gammelt\nytt hovedkort? Jeg har dette selv, det med rødt\oransje lys i tastene, og har aldri hatt problemer med dette hverken i XP, Vista eller 7. Jeg regner med at det er ett eller annet med USB porten og biosen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Logitech G15-tastaturet mitt starter ikke opp før login-skjermen i Windows. Dette er problematisk hvis jeg for eksempel vil i bootmenyen. Noen som vet om en måte å fixe dette? Jeg vet ikke hva mer jeg kan si. Trengs det info, si ifra. Du må gå inn i biosen så enable noe greier.. husker ikke navnet, tror det er noe "enable keyboard" eller noe sånt..du finner ut av det om du har vært i biosen før Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Først av alt, hvilket OS ? har du lagt inn de medfølgende driverne? Gammelt\nytt hovedkort? Jeg har dette selv, det med rødt\oransje lys i tastene, og har aldri hatt problemer med dette hverken i XP, Vista eller 7. Jeg regner med at det er ett eller annet med USB porten og biosen. Windows 7 64-bit. Hadde samme problem i Windows Vista 32-bit. Driverne er oppdatert og hovedkortet er et og et halvt år gammelt. Du må gå inn i biosen så enable noe greier.. husker ikke navnet, tror det er noe "enable keyboard" eller noe sånt..du finner ut av det om du har vært i biosen før Aldri vært i bios. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Da har du vel ikke noe å gjøre i bootmenyen heller ? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Måtte boote fra CDen da jeg f.eks. skulle installere Windows 7. Men det har ikke så mye med saken å gjøre, jeg vil uansett få fikset dette. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Du må gå inn i biosen så enable noe greier.. husker ikke navnet, tror det er noe "enable keyboard" eller noe sånt..du finner ut av det om du har vært i biosen før Letet litt rundt omkring i BIOSen men fant ingenting som hadde noe med keyboard å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå