Gå til innhold

Logitech G15 treg ved oppstart!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først av alt, hvilket OS ? har du lagt inn de medfølgende driverne? Gammelt\nytt hovedkort? Jeg har dette selv, det med rødt\oransje lys i tastene, og har aldri hatt problemer med dette hverken i XP, Vista eller 7.

Jeg regner med at det er ett eller annet med USB porten og biosen.

Lenke til kommentar
Logitech G15-tastaturet mitt starter ikke opp før login-skjermen i Windows. Dette er problematisk hvis jeg for eksempel vil i bootmenyen. Noen som vet om en måte å fixe dette?

Jeg vet ikke hva mer jeg kan si. Trengs det info, si ifra.

Du må gå inn i biosen så enable noe greier.. husker ikke navnet, tror det er noe "enable keyboard" eller noe sånt..du finner ut av det om du har vært i biosen før :p

Lenke til kommentar
Først av alt, hvilket OS ? har du lagt inn de medfølgende driverne? Gammelt\nytt hovedkort? Jeg har dette selv, det med rødt\oransje lys i tastene, og har aldri hatt problemer med dette hverken i XP, Vista eller 7.

Jeg regner med at det er ett eller annet med USB porten og biosen.

Windows 7 64-bit. Hadde samme problem i Windows Vista 32-bit. Driverne er oppdatert og hovedkortet er et og et halvt år gammelt.

Du må gå inn i biosen så enable noe greier.. husker ikke navnet, tror det er noe "enable keyboard" eller noe sånt..du finner ut av det om du har vært i biosen før :p

Aldri vært i bios. :ohmy:

Lenke til kommentar

Letet litt rundt omkring i BIOSen men fant ingenting som hadde noe med keyboard å gjøre. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...