Gå til innhold

lite spørsmål om System recovery DvD disk.

Anbefalte innlegg

Hei jeg hadde windows vista før jeg lastet ned windows 7 og etter det så har har pcen min bråket noe sinnsykt så jeg skal til bake til vista før jeg skaffer meg xp i løpe av 1 ukes tid :)

Så har jeg en cd som heter system recovery dvd som jeg fikk fra tyskland når jeg herpa pcen min når jeg setter inn den kommer det noen valg som system gjenopprettning som instalere windows vista på nytt med de programmene som var på pcen når jeg fikk den

Men det er en ting jeg lurer på

Blir den dual booted med windows 7 da eller er det noen måte jeg kan slette hardisken under instalarsjonen ?

har en compaq presario cq60 116eo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vannvittig med tråder du skal opprette for det ene problemet ditt da. Kan du ikke holde det til en tråd?

De fleste recovery cder sletter alt på disken, men du må nesten se hva det står på din når du starter den.

Trolig får du en advarsel på at alt slettes.

Lenke til kommentar
Vannvittig med tråder du skal opprette for det ene problemet ditt da. Kan du ikke holde det til en tråd?

De fleste recovery cder sletter alt på disken, men du må nesten se hva det står på din når du starter den.

Trolig får du en advarsel på at alt slettes.

Okey takk :p srry for alle stråder men det dukker opp nye tin jeg lurer på hele tiden xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...