poffer Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei. Håper at noen kan hjelpe meg med følgende spørsmål: 1.Vet noen om det finnes norsk tastatur til tattoo? Har vært inne på android marked men finner ingenting der.. 2.Har importert kontaktene mine fra sim og da "snur" denne tlf om på hele den lagrede tlf listen min - etternavn kommer først ++. Finnes det mulighet for å stille inn hvilken visning av kontaktene - bortsett fra den som går på å vise google,tlf eller sim kontakter? 3.Har lastet ned og testet ut den siste versjonen av google maps. Possisjonen jeg får fram bommer med flere 100 meter. Er dette normalt eller har jeg gale innstillinger? 4.Hva slags "nettverk" bruker tlf når jeg f.eks har klokke og vær gadget'n på startsiden, og er det meningen at navnet på byen jeg befinner meg i oppdateres automatisk når jeg feks flyr fra Tromsø til Oslo? 5.Hvor finner jeg smiley's når jeg taster meldinger, eller er slikt fraværende på denne tlf? Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) 1. Hva skal du med norsk tastatur når det medfølgende tastaturet automatisk retter opp slik at når du trykker på f.eks "o" rettes til ø osv. Men hvis du absolutt vil/må ha et norsk tastatur kan jeg anbefale Scandinavian Keyboard og ordbok til den: Norwegian Dictionary 2. ---- 3. Har du prøvd å aktivere GPS? 4. Hvis du har tilkoblet WiFi bruker telefonen det til oppdateringer til programmer osv., men hvis du har bare mobilt nettverk tilgjengelig vil den bruke det. HTC Tattoo bruker alltid den raskeste tilkoblingen. Endret 10. januar 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
poffer Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Takk for svar. Hva mener du med "automatisk" retter opp fra o til ø? Skjer dette i ordlisten? Skjønner ikke hva du mener - jeg bruker ikke ordlisten. Edit - fant ut hvordan jeg aktiverer gps + smileys :-) Ikke bare bare å finne ut av disse greiene når man kun har vært vant til å bruke en SE k810i.. Endret 8. januar 2010 av poffer Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Det jeg mente var at hvis du f.eks skal skrive ordet "går" skriver du bare "gar", og ordlisten retter det opp automatisk slik at det blir "går". Endret 10. januar 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
poffer Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Ok, da skjønner jeg En annen ting jeg lurer på er hvorfor d blir komplett kaos i tlf listen på denne tlf når man kopierer fra sim.. Etternavn kommer først, ser "1" tall + : osv osv.. Finner ikke noen måter å endre denne visningen på. Er klar over at dette er google greier, men de kunne jo ha f.eks ha lagd en mulighet for å endre visningen av kontaktene - bortsett fra "vis google - vis tlf - vis sim" Er vel bare å brette opp ermene, logge seg på gmail å legge inn mine kontakter her for det er vel ikke så mange andre måter å gjøre dette på når jeg kun har tlf kontaktene mine på et simkort? Endret 11. januar 2010 av poffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå