Dragen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hadde vært fint om vi ikke ble utlogget her når vi logget inn på upgrade. Spesielt når vi skal forholde oss til dette delforumet når vi tester upgrade. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kunne ikke ha vært mer enig. Spørs om det finnes en løsning på dette da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dette må en i drift eventuelt svare om de kan fikse, men jeg vil anbefale dere å bruke en egen nettleser til å teste i. For eksempel surfer jeg som vanlig med Opera og er innlogget her på Diskusjon.no i den nettleseren, mens jeg bruker Firefox til å logge inn på upgrade.diskusjon.no. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jepp, mitt forslag er det samme som TSPs. Bruker Chrome på testforumet og Firefox/Opera til vanlig Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Dette betyr jo at dere vil at vi skal betateste i en browser vi hverken vil eller er vandt med å bruke. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har ikke noe med det å gjøre, hvertfall ikke fra min side, men foreløpig så er det sånn at cookiene mellom de to ikke fungerer med hverandre (hvertfall det jeg vil tippe er problemet). Inntil dette fikses så er nok det beste løsning Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er felles cookie som gjør dette. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Kan dere ikke sette upgrade til å bruke en annen kjeks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg