uzzi Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvordan kobler mann av standard alarm systemet på en E36. Vil helst unngå å ringe falcken for å få bilen på verkstedet, og derfor vil jeg startet den uten alarmen siden jeg har nøkkel men bare at alarm knappen på nøkkelen fungerer ikke. takker på forhånd! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 og jeg lurer på hvordan man deaktiverer samtlige tyveribeskyttelsesmekanismer på Mercedes Mclaren SLR evt Aston martin DBS Lenke til kommentar
uzzi Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 og jeg lurer på hvordan man deaktiverer samtlige tyveribeskyttelsesmekanismer på Mercedes Mclaren SLR evt Aston martin DBS hvis jeg hadde hatt en så dyr bil så hadde jeg heller ringt og snakket med mercedes eller aston martin folka. Bilen min står i en privat vei der det ikke er brøytet ennå en gang. og falcken folka vil ha en god del betaling for borttauing... jeg har fått en ny nøkkel av bmw, men nå mener de at det er helt umulig å få nøkkelen til å kommunisere med bilen siden den kan ha 4 nøkkeler på en tid, og for å slette de forrige nøkkelene fra systeme så må jeg finne gamle nøkkelen som jeg har mistet, hvis ikke så kan du kanskje slette nøkkelen systemet og resette via teste maskinene dems. men som sagt da er det en god regning på det. nøkkelen har allerede kostet meg 2000kr. og hvis jeg skal betale for obrttauing blir 1000kr også skal verkstedet ha penger. det blri veldig dyrt for en 94 model bil. men du som har så dyre biler burde henvende deg andre steder enn diskusjon.no:p Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Du må uansett på verksted for å programere nøkkelen om du bare har fått en kopi så holder ikke det. Det sitter en sender som mottar signaler når du setter nøkkelen i tenninga og som sier at nøkkelen er riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå