Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor gjøre av sæden under sex?


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Hehe. Dama mi kan og godt gjøre dèt, men jeg synes det er svært ubehagelig om jeg skal evnt kysse eller kose noe etter sexen, så anbefaler ikke det. Bruker bare å ha et håndkle i nærheten og nappe den ut rett før det skjer og la a runke til det er over, for så å tørke bort.

Så det er greit at dama svelger men ekkelt om du skulle komme borti det? Dobbeltmoral :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest hehegutt
Hvis man absolutt ikke har noe annet for hånden, og det passer seg dårlig å tømme seg i t-skjorta, kan man røske av putetrekket.

 

Putetrekket ? jeg ville satset på en sokk, men du må ikke glemme at det ligger der da. kan bli ubehagelig i etterkant.

Lenke til kommentar
Hehe. Dama mi kan og godt gjøre dèt, men jeg synes det er svært ubehagelig om jeg skal evnt kysse eller kose noe etter sexen, så anbefaler ikke det. Bruker bare å ha et håndkle i nærheten og nappe den ut rett før det skjer og la a runke til det er over, for så å tørke bort.

Så det er greit at dama svelger men ekkelt om du skulle komme borti det? Dobbeltmoral :)

Det er greit at en jente får pikk i rumpa, men det betyr ikke at jeg vil ha det selv! Dobbeltmoral?

Lenke til kommentar
Hvor gjør dere av sæden under sex, vis jenta ikke vil ha den på seg? Kan jo ikke helt kontrollere hvor det skal lande, og du kan heller ikke la det komme på senga vis dere skal sove der på natta eller forsette? Og er det mulig å forsette etter du har kommet?

 

Det har vært så mye.

 

En ting er å alltid ha en rull dopapir tilgjengelig på nattbordet eller gulvet ved siden av sengen. Typisk så har vi alltid glemt å samle sammen en klynge med papir før det allerede er for seint. Andre ting er å bare ha hun sprute det over deg selv hvis du ligger på rygg. Andre ting er å komme inni henne (hvis hun bruker p-piller), de jeg har vært med har som regel insistert og nærmest nektet å la meg komme utenom. Ei av eksene mine insisterte på å svelge. Andre ganger kan du bare bruke sengetøyet i seg selv. Du kan bruke t-skjorter som er nærliggende, mange av mine har måttet gjennomgå. Andre plagg og kaste dem til vask etterpå. Eventuelt holde det tilbake og komme deg ut på badet. En av de artigste tingene vi pleide å kvitte oss med avkommet i var en plante, det var hun første jeg var sammen med. Stakkars planten...

 

Det kan være så mye.

Lenke til kommentar
Hvor gjør dere av sæden under sex, vis jenta ikke vil ha den på seg? Kan jo ikke helt kontrollere hvor det skal lande, og du kan heller ikke la det komme på senga vis dere skal sove der på natta eller forsette? Og er det mulig å forsette etter du har kommet?

 

Du kan jo holde et glass klart å "hoppe av i svingen". Så kan du lage mange generasjoner med befruktede damer :!:

Lenke til kommentar
Hvor gjør dere av sæden under sex, vis jenta ikke vil ha den på seg? Kan jo ikke helt kontrollere hvor det skal lande, og du kan heller ikke la det komme på senga vis dere skal sove der på natta eller forsette? Og er det mulig å forsette etter du har kommet?

 

Ja, dette er fullt mulig, men krever en viss.. Innsats (?) fra guttens side.

Lenke til kommentar

Enig med deg i det, Miamor.

 

Til deg, Leus:

Ta deg en runk først. Så holder du ut mye lengre.

Begynne samleiet 15-30 minutter etter du har gjort det.

 

Tror ikke det burde være vanskelig, har hørt flere som er enige med meg i at det går an å ta en runde til etter sånn rundt 20 minutters tid. Hvis du ikke er flau over det, kan du jo heller ta en ekstraomgang med dama, hvis du kan holde liv i henne i mellomtiden ;)

Lenke til kommentar

Om man kan fortsette og/eller ta en (eller flere runder) etter den første runder varierer jo veldig fra person til person. Jeg har vært borti de som ikke klarer mer enn en runde om dagen, de som klarer to (eller flere) men som må ha en pause mellom, og de(n) som bare kan kjøre på både tre og fire ganger uten pause. Dere kjenner vel det best selv, gutter?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...