Gjest undrende gjest Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvor gjør dere av sæden under sex, vis jenta ikke vil ha den på seg? Kan jo ikke helt kontrollere hvor det skal lande, og du kan heller ikke la det komme på senga vis dere skal sove der på natta eller forsette? Og er det mulig å forsette etter du har kommet? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kondom? Eventuelt ha papir klart. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Du driver med å nappe den ut i svingen eller? For det første ville jeg si at det der må du bare slutte med. Er IKKE noe safe sex det der. Få jenta til å gå på P-Pille eller bruk kondom så er det bare å sprute i vei uten noe søl. Ellers så spruter du på magen/ryggen hennes (alt etter stilling), så bare sørger du for å ha en håndkle ved sengen...en slike "sex towel" som det heter. Endret 8. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 hvis jenta ikke vil ha det på seg så er vel alternativene enten å ha papir liggende klart, deg selv eller i kondomen om man bruker det. hvor vidt det er mulig å fortsette etterpå varierer fra gutt til gutt, dag til dag og gang til gang. finnes ingen fasit på akkurat det mener jeg hvertfall Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvor gjør dere av sæden under sex, vis jenta ikke vil ha den på seg? Sprut den i henne da? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er vel ikke overraskende om de hopper av i svingen. Seksualundervisningen når jeg gikk på skole var eleeendig, sikkert ikke særlig bedre nå. På tide det blir tatt seriøst. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dama mi svelger det. Hehe. Dama mi kan og godt gjøre dèt, men jeg synes det er svært ubehagelig om jeg skal evnt kysse eller kose noe etter sexen, så anbefaler ikke det. Bruker bare å ha et håndkle i nærheten og nappe den ut rett før det skjer og la a runke til det er over, for så å tørke bort. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva hjelper det at man kommer inni hu? Det renner jo ut igjen med en gang hu begynner å flytte seg, prate, le osv. Kommer der det passer meg egentlig, også har vi en dassrull stående som benyttes etterpå Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvis du ikke har et håndkle for hånden kan du jo sprute ned ei t-skjorte eller et annet klesplagg du klarer deg uten til neste gang du er i nærheten av et klesskap. Eller må jeg bare slenge meg på de andre her og påpeke at 'hoppe av i svingen' er en fryktelig dårlig prevensjonsmetode, skaff gummi eller piller umiddelbart. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva hjelper det at man kommer inni hu? Det renner jo ut igjen med en gang hu begynner å flytte seg, prate, le osv. Kommer der det passer meg egentlig, også har vi en dassrull stående som benyttes etterpå får stappe en tampong inni også da eller en vinkork Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bør vel skifte kondom etterpå vis du har kommet i den? Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Bør vel skifte kondom etterpå vis du har kommet i den? definitivt! man skal aldri bruke en kondom om igjen, selv når du fortsetter uten noen pause etter å ha kommet Endret 8. januar 2010 av FluFFy- Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Dama mi svelger det. haha nice. Eller så kan du spare det til du får gjester. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva hjelper det at man kommer inni hu? Det renner jo ut igjen med en gang hu begynner å flytte seg, prate, le osv. Men da er det ikke lenger MITT problem Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva hjelper det at man kommer inni hu? Det renner jo ut igjen med en gang hu begynner å flytte seg, prate, le osv. Men da er det ikke lenger MITT problem Kjipt om det er DIN seng Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hehe. ¨Nå bor jeg sammen med det jeg tømmer meg i så a får holde seg på sia si! Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Hva hjelper det at man kommer inni hu? Det renner jo ut igjen med en gang hu begynner å flytte seg, prate, le osv. Er usikker på om du mener komme inni hu som hullet eller munnen, men uansett så er vel svaret det samme: Fordi det er varmt og digg! EDIT: Tror jeg misforstod Du tenker vel på at sæden renner ut igjn og at man dermed uansett trenger noe å tørke med? Endret 20. januar 2010 av Touchdown Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vi har alltid et håndkle under... synes det funker helt fint vi forsåvidt. Det blir ikke akkurat mye gris da Lenke til kommentar
Penance Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Han spruter i eller på meg, alt etter hva som passer best. Spruter han på meg tørker vi det bort med et håndkle vi alltid har ved senga, og spruter han i meg kniper jeg sammen og går på do etterhvert, da renner det ikke ut noe underveis og jeg kan både røre på meg, prate og le. Om hun ikke vil ha sæden på eller i seg blir det vel verre. Du får ta det på deg selv, da? Eller gjøre klart et håndkle eller noe, selv om jeg ser for meg at det kan bli litt styr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg