fjarle Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Prosjektor, fulltastatur og atomkraft. Les mer Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 YEAH!!! Hadde aldri trodd jeg skulle digge en prosjektormobil.... vel nå vet jeg at jeg elsker det Dette gir sjukt mye muligheter, både business og underholdningsmessig (får man den med nintendospaker også? Og subwoofer? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har hatt en lg telefon og var en helt grei telefon, men kommer ALDRI til å kjøpe en lg telefon pga kundeservicen. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Atomdrevet mobil Bare jeg som tenkte noe annet enn prosessorkjerner her? .. og samtidig fikk drømmer om å få en mobil uten lader? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 2010; det året vi fikk upraktiske små bøtter. Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ny Shine... Super-3G og to megapikslers kamera ser ut til å være fasit. ... og ny Chocolate Shine II har tre megapikslers kamera, og blir først og fremst markedsført som musikktelefon med Dolby Mobile lydforbedringsteknologi. Er det Chocolate Touch det skal stå på den siste der? Passet liksom ikke helt Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Ny Shine... Super-3G og to megapikslers kamera ser ut til å være fasit. ... og ny Chocolate Shine II har tre megapikslers kamera, og blir først og fremst markedsført som musikktelefon med Dolby Mobile lydforbedringsteknologi. Er det Chocolate Touch det skal stå på den siste der? Passet liksom ikke helt Det er det jaggu! Fikser Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 LG har endel utrolig irriterende sider de ennå ikke har klart å fikse: 1 -Utrolig lite internminne gjør at telefonen restarter seg i tide og utide hvis man forsøker å bruker internett på den (restarter seg når internminnet er fullt). 2 -Tastaturlyset slukkes etter 10 sekunder, dvs når man forsøker å ringe et sted med velkomstmenyer så slukkes lyset før første setning er lest opp og man må famle seg videre i totalt svart tastatur 3 -Knøttlite batteri gir dem driftstid på ca. 14 minutter (vel, NOE bedre...men ikke mye) 4 -Bruk av fellesoversikt av alle bilder gjør at nakenbildene av dama havner alfabetisk blandt familiebildene og de frekke spybildene fra julebordet, slik at man kan umulig vise bilder på den til familie eller venner 5 -Annerledes strømindikator gjør det håpløst å beregne reststrøm (viser OK, snart tom, tom isteden for f.eks 100%, 66%, 33% som er vanlig) 6 -Helt svart skjerm uten skjermsparer som f.eks klokke gjør at man ikke ser om den har strøm, slik at når man skal sjekke om det har kommet meldinger oppdager man at den er tom for strøm. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Atomdrevet mobil Bare jeg som tenkte noe annet enn prosessorkjerner her? .. og samtidig fikk drømmer om å få en mobil uten lader? Håpet litt på det jeg også.. pluss mulighet for å holde seg varm i sprengkulda. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 «Prosjektor» finnes vel ikke i ordboken? - Prosjektør eller projektor. Ser fram til at de greier å la batteritid og projektoregenskaper gå hånd i hånd, men foreløpig fin utvikling! Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 LG fortsetter sin tradisjonsmessige støtte for god videostøtte med avspilling av både DivX og WMV. Flere av de seneste LG-telefonene, deriblant KM900 Arena, har desverre kun støtte for DivX Mobile, et helt verdiløst format. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 En mobil med en liten thorium reaktor inni hadde hvert noe:D Da kan man bruke mobilen, elbilen, og forsyne halve nabolaget med strøm på en gang:D Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 En mobil med en liten thorium reaktor inni hadde hvert noe:DDa kan man bruke mobilen, elbilen, og forsyne halve nabolaget med strøm på en gang:D Litt ukult å miste/knuse den kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg