Ritualz1 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Heisann =) formaterte nettopp datan min igjen, og lasta ned sp2. Men nå prøver jeg å oppdatere igjen, sikkerhetsoppdateringer som de kaller det. Og når jeg prøver får jeg feil meldingene: - 80073712 det oppstod en ukjent feil - 8007065E det oppstod en ukjent feil Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Det ser ut som det er kun disse to som feiler. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Du sier ikke noe om det er Vista eller XP. Uansett, har du prøvd å søke etter feilen i f.eks google? Testa den første feilen din, og første treff ga meg denne. Verdt å lese og teste. http://forums.techarena.in/windows-update/758930.htm Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Det er vista ja =) 64bit, og ser ikke ut som noe av det der funke. Lenke til kommentar
samerk Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Prøv å restarte maskinen før du kjører Windows Update. Kan hende at Windows Update jobbet i bakgrunnen mens du kjørte det. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 prøvd det også =/ opptil flere ganger Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har du innstallert SP1 til Vista? SP2 lar seg nemlig ikke innstallere uten at du har SP1. Jeg har begge SP-ene på en annen partisjon nå. Trodde nemlig at det bare var å innstallere SP2, dvs at den inneholdt alt innhold fra SP1, men det gjør den ikke. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 har sp1, er på disken den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå