inoan Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Har fått i oppdrag å kopiere vanlige kasetter og brenne innholdet over på en vanlig CD. Jeg har ikke fnugg av peiling på hvordan i all verden dette skal utarte seg. Derfor ber jeg publikum om hjelp. Alle tips mottas! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ta en kassettspiller. Plugg et uttak, helst Line-Out, inn i lydkortet. Ta opp med f.eks CoolEdit eller noe. Redigér om ønskelig. Brenn. Ferdig. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Eller den enkleste (men dyreste hvis du ikke tilfeldigvis kjenner en som har en slik spiller som du kan låne): Kjøp en audio CD-recorder som du kobler til stereoanlegget / kassettspilleren. Så er det bare å trykke rec. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Easy CD creator platinium(utgaven som hadde alt, er ikke sikker på navnet) hadde for endel år tilbake masse innebygde funksjoner for akkurat slik oppgaver. De finnes sikkert fremdeles, jeg har bare ikke sett programmet på en stund. Var omtrent bare å trykke på play så fikk man delt opp alle låtene i egne spor, ferdig filtrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå