Varmo Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 19. Ryan Babel Navn: Ryan Babel Draktnummer: 19 Nasjonalitet: Nederland Fødested: Amsterdam, Nederland Posisjon: Offensiv midtbane (venstre), spiss Høyde: 185cm Overgang: Ajax (£11M) Kontrakt: 2012 Liverpool debut: 11.08.07 vs Aston Villa Tidligere klubber: Ajax Informasjon om spilleren: Benitez hentet den unge nederlenderen i forkant av sesongen 07/08. Han ble sett på som et stort talent, og han debuterte for Ajax som 17-åring, og scorte sitt første mål for Nederland i en alder av 18 år. Babel er en hurtig spiller som har god teknikk og dribleferdigheter, avslutningsegenskapene er også gode. Han har imidlertig høstet kritikk for ujevne prestasjoner og for å være for dårlig taktisk. Og han har ikke fått like mye tillit som han fikk i sin første sesong. Likevel har han ved flere anledninger kommet inn og avgjort kamper, for eksempel mot Man Utd i 08/09 sesongen. Det har versert rykter om Babel har vært på vei bort fra klubben, men han har selv gitt uttrykk for at han ønsker å bli værende og vise hva han er god for. Og alle supportere håper han kan finne tilbake og få utløp for det store potensialet han utvilsomt besitter. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Babel på Twitter for i underkant av 20 minutter siden: Hey people, I got some disappointing news, I m not travelling 2 Stoke.. The Boss left me out the squad. No explanation.. Uforståelig for meg hvis dette stemmer, vi har Benayoun, Gerrard og Torres ute, og Babel får ikke en gang være med i troppen? Endret 15. januar 2010 av Termo Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Vanskelig å tenke seg annet enn at det er spikeren i kista for Babels Liverpool-karriere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Babel blir nok byttet mot Jones ja. Lik så greit spør du meg, men liker (igjen) ikke måten Rafa har behandlet spilleren. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 - Det som imidlertid medfører riktighet er at forholdet mellom Ryan Babel og Rafael Benitez har blitt meget anstrengt. Nederlenderen ble utelatt fra troppen mot Stoke av disiplinære årsaker, etter et par intervjuer han ga i Holland. Nå har Benitez også gitt ham en reprimande etter fredagens Twitter-hendelse. Det forbløffer meg at Babel kan være så uprofesjonell at han publiserer slike ting, når han i stedet burde konsentrere seg om å kjempe for plassen sin på laget. Selv om jeg også gjerne ville sett mer til Babel, både generelt og mot Stoke, synes jeg Balague treffer spikeren på hodet her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Babel says sorry . Og blir belønnet med rett inn i troppen. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=23...mp;parentzone=0 Endret 19. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvordan mener du Rafa har behandlet ham dårlig ? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Babel gjør det lettere og lettere og hate Twitter, vær ein mann og hold det inne deg og kons om fotballen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Greit for meg om vi bytter ham mot Jones... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Slutt å drømme a Men Babel må bli solgt, jeg blir rett og slett lei meg på hans vegne. Noen som så han på benken her i går? Virket veldig trist. Føler han blir "mobbet" av Rafa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ser ut som han får samme ''behandling'' som Keane igrunn. Men nå ryktes det at han blir byttet med godeste Huntelaar. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor Babel ikke får spille mer er for meg et mysterium. Gutten har jo et fantastisk talent og potensiale! Jeg ser egentlig helst at han blir solgt, eller enda bedre; utlånt. Slike spillere kan ikke råtne på benken hele tiden. Han scoret jo hele 11 mål i sin første sesong. Er ikke det bra nok? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 @RyanBabel: What shall I do with my hair? Shall I let it grow or ? Det går praten i på Twitter nå som Ryan har sagt at han ikke skal prate mer fotball over Twitter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Haha, virker som en trivelig kar. Undervurdert spiller, blir jo brukt feil av Rafa. Lenke til kommentar
landisize Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sikkert trivelig, men tror ikke han er den skarpeste kniven i skuffa. Hvordan skal Rafa bruke han mener du. Skjønner egentlig at han ikke blir brukt, fotballforståelse er langt fra hans sterkeste side, men han kan være en uslepen diamant, som Nani har vist seg å være Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Blir brukt lite da. Var det som var poenget. Lenke til kommentar
landisize Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Synes ikke det er så rart, Rafa må prestere, og da må han ha spillere som presterer. Men gjør han det bra, skal han gjerne spille for min del. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Så Lucas presterer på treningene? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kanskje Babel ikke er like stødig på BJs. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Så Lucas presterer på treningene? Det kan godt hende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå