Stipp Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei! Har fått et problem med lyden på pc'en idag da jeg slo på maskinen. I starten bare lot jeg det være, spilte litt uten lyd, da jeg var ferdig restartet jeg maskinen for å sjekke om det var noe der, men det hjalp ikke. Nå er det slik at når jeg spiller av en musikk fil, er det lyd i 4 sek, før det plutselig slutter. Filen fortsetter å spille, det er kun lyden som er vekk. Det samme gjelder lyd på youtube og alt av spill. Lyden virket også helt fint igår da jeg slo den av. Noen ideer til hva som skjer? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei!Har fått et problem med lyden på pc'en idag da jeg slo på maskinen. I starten bare lot jeg det være, spilte litt uten lyd, da jeg var ferdig restartet jeg maskinen for å sjekke om det var noe der, men det hjalp ikke. Nå er det slik at når jeg spiller av en musikk fil, er det lyd i 4 sek, før det plutselig slutter. Filen fortsetter å spille, det er kun lyden som er vekk. Det samme gjelder lyd på youtube og alt av spill. Lyden virket også helt fint igår da jeg slo den av. Noen ideer til hva som skjer? Takk på forhånd. Hei! Virker som noe muffens ja. Har du installert virus og oppdatert og brukt det hele tiden? Har du hatt virusangrep nylig, se etter i virusprogrammet ditt. Ellers er det å se etter i kontrollpanel, under lyder. Test lyden din der. Med tale og hele pakka. Vennligst BmOnline PS: Som et tips, sjekk alle ledninger, jacken inn at den ikke er frynsete i kantene, (ledningen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå