frezah Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva er ditt nick som du bruker når du gamer cs, css, cod osv.? Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vertical^CalibeR^ Vertical^CalibeR^ Fisha Ka er no dette for noke tøv? Bruker Nipaw på alt alltid Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tøv er det ikke. Bruker som oftest bare Vertical^ da. Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Lurte mest på hvorfor begge bruker/brukte de samme nickene Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Syns de var ganske kule så jeg bruker de og nå De nickene er på en måte meg så mye, passer meg bra Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Lurte mest på hvorfor begge bruker/brukte de samme nickene Ganske enkelt vil jeg tro. Duffo er en moroklump, så han liker å tulle. Eneste han gjorde var å sitere meg og si at han også bruker dem Endret 8. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 HaloX :!: Ingen som tror at jeg er en jente med det nicket Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Cyph eller CypheroN. Men elsker å fakenicke', ofc. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 GreatCockfather KryptoN Jimbolaia Jones Pyskologen (evnt stor N) EvilMage For det meste bullcrap i CoD, alle spør hvem jeg er på Steam så Men KryptoN og Jimbolaia Jones er de gode gamle (med sine varianter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå