Culsir Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei, PC'en min låste seg oftere og oftere når jeg spilte WoW så jeg tenkte jeg skulle formatere. Jeg har installert win7 og reinstallert spillet, men nå har jeg samme problemet, bare att PC'en restarter seg isteden. Dette skjer bare noen minutter etter jeg starter opp WoW. Har også sjekket om jeg hadde nyeeste grafikkdriverne og det har jeg. Jeg har sjekka om PC'en blir varm osv med PC Wizard så dette er ikke problemet. Jeg tenkte kanskje RAM'en kunne være problemet ? Noen som har noen idéer ? Mvh CulsiR Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kjører du Crossfire / SLI på skjermkortet ditt? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei, PC'en min låste seg oftere og oftere når jeg spilte WoW så jeg tenkte jeg skulle formatere. Jeg har installert win7 og reinstallert spillet, men nå har jeg samme problemet, bare att PC'en restarter seg isteden. Dette skjer bare noen minutter etter jeg starter opp WoW. Har også sjekket om jeg hadde nyeeste grafikkdriverne og det har jeg. Jeg har sjekka om PC'en blir varm osv med PC Wizard så dette er ikke problemet. Jeg tenkte kanskje RAM'en kunne være problemet ? Noen som har noen idéer ? Mvh CulsiR Altså, når du sjekker temperatur så bør du sjekke : Cpu (prossesor ) , Gpu (skjermkort) og chipsett om mulig. Når det gjelder programmer så funker lavalys greit : http://www.lavalys.com/index.php?lang=en Men det er også mulig å benytte seg av speedfan , realtemp og eventuelt Occt Perestroika (som forøvrig har mange gode testmuligheter). Kan du komme med skjermbilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå