Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Så lenge de nye utviklerne til MW3 er kompetente, er dette en fin ting. IW har vært heldige med å treffe spikeren på hodet ift gameplay og slik, men teknisk kompetente er de ikke IMO. Manglende evne til å tette hull, fikse bugs og høre på brukerne demonstrerer dette fint for min del. Vet mange er uenige, men jeg kommer iallefall ikke til å gråte om de forsvinner. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Kan ikke si jeg liker denne utviklingen med mange utviklerstudioer av forskjellig kvalitet og årlige utgivelser. Lukter samlebåndsmetode og kvantitet over kvalitet. I det minste går det rykter om at Call of Duty 7 (Treyarch) blir lagt til Vietnam M16, M14, AK47... Hei. Blir jo som Modern Warfare med HALVPARTEN av våpenene jo! Og ingen SMGs... med mindre de har to scenario/fronter gående på en gang... SMG i skogen er som å kaste snøballer i helvete. Endret 9. januar 2010 av Red Frostraven Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kan ikke si jeg liker denne utviklingen med mange utviklerstudioer av forskjellig kvalitet og årlige utgivelser. Lukter samlebåndsmetode og kvantitet over kvalitet. I det minste går det rykter om at Call of Duty 7 (Treyarch) blir lagt til Vietnam M16, M14, AK47... Hei. Blir jo som Modern Warfare med HALVPARTEN av våpenene jo! Og ingen SMGs... med mindre de har to scenario/fronter gående på en gang... SMG i skogen er som å kaste snøballer i helvete. Effektivt eller ei, men det ble brukt mye WWII era SMGer i vietnam, sammen med mer moderne varianter som M10/M11 uzi og andre. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Et langvarig, dypt, godt gjennomført og historiefylt WWII-spill hadde vært kos for meg personlig. Men så er jo jeg langt over gjennomsnittet interessert i andre verdenskrig også, pluss at de fleste har sett seg godt lei av spill som tar for seg andre verdenskrig. Vietnam høres egentlig greit ut, siden det er en krig jeg ikke har fått samlet opp riktig med kunnskap om ennå. Kanskje et slikt spill kan gjøre at interessen stiger, slik som bl.a. de tidlige Call of Duty-spillene gjorde rundt WWII. PS: Nå er jeg ikke interessert i andre verdenskrig grunnet action og skyting av nazister - eller annet. Det er rett og slett den historiske biten om hvordan vår verden var før. Å kunne spille noe slikt gir ofte et bedre innblikk i hvordan det var under krigen. Er egentlig ganske vanskelig å forklare, men håper dere forstår. Jeg er bare litt i overkant fascinert av hele den tidsperioden (fra ca. 1930 til ut 1960-årene). Endret 10. januar 2010 av Smål Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Treyarch suger balle. Verken Call of Duty 3 eller 5 har vært noe nevneverdig bra. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tipper de planlegger å gjøre noe ala CCP sin Dust514. Etter min mening har FPS gått sakte men sikkert mot MMO lenge, men tipper det ikke blir noe MMORPG som noen allerede har poengtert. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Synes neste COD spill kan ta for seg tyskernes side i slaget, er så og si ingen skikkelige spill som gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg