Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei! Sitter nå og ser på sesjon del 1. Problemet er ikke at jeg ikke vil i forsvaret, tvert imot. Men jeg er ikke så sikker på min fremtid at jeg vet om jeg vil ta ingeniørutdanningen min i forsvaret (Om det er mulig). Jeg har lyst til å finne ut mer om min fremtid før jeg skal velge flere år av mitt liv på 5 minutter. Hva kan gjøres med dette? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 du kan jo fint ta førstegangstjenesten og under den vurdere om du vil søke på utdanning i forsvaret. Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Du binder deg jo ikke til noe da uansett hva du svarer på del 1. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er utrolig konkurranse om skoleplasser i forsvaret siden "alle" selvsagt vil ha gratis utdanning som koster masse penger ellers. Så du må nok regne med å knive på karakterer når det kanskje er 100 skoleplasser og 2000 som søker. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Høres da greit ut, takk for svarene. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) For å komme inn på Forsvarets Ingeniørhøyskole, eller hvilken som helst utdanning i Forsvaret egentlig, må du på opptak (FOS for ditt vedkommende). Søknadsfrist er 15. april hvert år. Endret 9. januar 2010 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå