cherryspliff Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei, jeg kjøpte meg for en ukes tid siden en ASUS X66IC series laptop som går under "Gaming-pc". Den har 4gb ram 2,6GHz prosesor og 1,2GB Nvidia geforce sjermkort, men har opplevd et problem med den når jeg et spil som er kalt " Heroes of Newerth", eller HoN som det også kalles. Det fryser seg når det kommer mye på sjermen, det er ikke LAGG siden alt beveger seg på grafikken og den jeg styrer springer men den går ikke framover, etter 5 sekunder så har personen jeg spiller plutselig beveget seg slik den skulle ha gjort, bortsett fra at jeg ikke kunne se det pga det var "frosset", noen som har vært borti det samme probleme ? ps, den takkler spilet hetl fint, har skjedd etpar ganger når jeg har VLC full sjerm også så plutseli fryserbilde seg men lyden går forsat å alt annet funker, må d trykke ESC for åså ta stor sjerm igjen for at det skal bevege seg.. Takker for alle glupe svar, forsåvidt også svar som egentli ikke er så veldig glupe, tanken som teller hehe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå