Deadringer Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nå begynner det å virke lokkende. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hva med et knakanes treff i Grimstad, LITT nærmere der jeg bor?? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hva med et knakanes treff i Grimstad, LITT nærmere der jeg bor?? Bare lage tråd det. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hva med et knakanes treff i Grimstad, LITT nærmere der jeg bor?? Bare lage tråd det. Var ment som en spøk, men begynte faktisk å vurdere det xD Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) grimstad hadde vært genialt det Endret 7. februar 2010 av Borbra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg er kanskje med. Får se, spørs litt hvem andre som kommer og jobb n shizzle my nizzle yo, fo sho, u kno'? Sånn: "Hvis h*n retarden der kommer så kommer ihvertfall ikke jeg!"? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 grimstad hadde vært genialt det haha spørs hvor mange på forumet som er fra Grimstad da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 haha spørs hvor mange på forumet som er fra Grimstad da Hvis jeg ikke tar feil så har det nok vært treff i Agder-fylkene før, er bare å opprette en tråd det og høre hvordan ståen er og om noen har interesse for det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg er kanskje med. Får se, spørs litt hvem andre som kommer og jobb n shizzle my nizzle yo, fo sho, u kno'? Sånn: "Hvis h*n retarden der kommer så kommer ihvertfall ikke jeg!"? Det var en måte å tolke det på, ja. Neida, har mer med hvem av de gode gamle som dukker opp, tørr ikke bevege meg så langt ut på ukjent vann:P Og for hver interessante nye person er det mange uinteressante, så greit med en dose kjentfolk =] Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Count me in, ladies. EDIT: Du har det med å komme, Jonas! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sett meg opp på en kanskje liste, må se an med jobb, lønn og alt annet tull. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 må sette meg på kanskje, den 27. Februar kan jeg absolutt ikke dette! Har fest da Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ved nærmere ettertanke vil jeg settes på "kan kanskje", avhengig av når det er og hva som skjer her hjemme. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 da er førsteposten oppdatert. jeg kommer til å avlutte pollen på torsdag. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 kanskje jeg skal bli med på dette kanskje... kanskje kanskje kanskje... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Seff. Alle skal komme. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg synes også det. Kommer veldig ann på når det blir... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå