martin808 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Sett meg på kanskje med stor K. Endret 31. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sett meg opp på en kanskje. har veldig lyst, men spørs når det blir. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Avhengig av dato. 6.februar funker, kanskje den 13. februar. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kaaanskje. Stort, stort kanskje. Spørs ekstremt mye på når det blir. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Imponerende oppdatering av denne tråden må jeg si. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 ilpostino er vel ute å reiser...again Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 sorry for treg oppdatering folkens. førsteposten er nå oppdatert. kan sikkert slenge på ny aktivitet for lazerzone, gocart els... noen flere forslag? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Sett meg på kanskje. Fikk stemt 27.feb, var egentlig ment å stemme 20.feb D= Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 da er det oppdatert i førsteposten. hvis det blir den dagen det ligger an til å bli så kan jeg typisk nok ikke. har lovet meg bort på hyttetur.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 da er det oppdatert i førsteposten. hvis det blir den dagen det ligger an til å bli så kan jeg typisk nok ikke. har lovet meg bort på hyttetur.... Hahahaha! Ingen bombe det :!: Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg stemmer for gokart som aktivitet! Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 ikke 13 eller 20 feb PLEASE!!! da kan jeg ikke .. 27 hørtes sinnsykt praktisk ut Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 da er det oppdatert i førsteposten. hvis det blir den dagen det ligger an til å bli så kan jeg typisk nok ikke. har lovet meg bort på hyttetur.... Hahahaha! Ingen bombe det :!: er vel ikke første gangen at treff blir på en dato jeg ikke kan. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 siden det er så mange som sier hvilke dager de IKKE kan på, så burde vi nesten ha en poll på hvilke dager det IKKE passer for folk, med flervalgs mulighet. hadde kansje værtlettere å velge dato ut fra hvilken dag det passer for flest folk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 da er det oppdatert i førsteposten. hvis det blir den dagen det ligger an til å bli så kan jeg typisk nok ikke. har lovet meg bort på hyttetur.... Hahahaha! Ingen bombe det :!: er vel ikke første gangen at treff blir på en dato jeg ikke kan. Er andre gang av samme grunn faktisk :!: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er andre gang av samme grunn faktisk :!: er da ikke min feil at dere stemmer på feil datoer Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Eventuelt kan du bare la være å sette opp de datoene du ikke kan da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kanskje sette en deadline for nårtid treffet skal være? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hadde vert en ide og tatt det helgen imellom de 2 vingerferie ukene det er vel da flesteparten har tid og muliget. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg er kanskje med. Får se, spørs litt hvem andre som kommer og jobb n shizzle my nizzle yo, fo sho, u kno'? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå