Olum Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg kan sikkert komme, men sier ikke noe sikkert. Har jo vært med et par ganger før og det er jo artig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 da er førsteposten oppdatert. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 27. februar passer ikke for meg Ser ut som det blir datoen, med mindre noen stemmer på noe annet. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg kunne kanskje tenkt meg det, men det er vanskelig å si noe sikkert i så lang tid før. Om jeg kommer så må dere ikke forvente at jeg er ekstremt sosial, jeg er nemlig litt sjenert blant fremmede. (Forresten, det er ikke fastslått noen nedre aldersgrense, er det?) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 det har aldri vært nedre aldersgrenser tidligere. Lenke til kommentar
Angua Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 kanskje. kommer ann på når det blir. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg kunne kanskje tenkt meg det, men det er vanskelig å si noe sikkert i så lang tid før. Om jeg kommer så må dere ikke forvente at jeg er ekstremt sosial, jeg er nemlig litt sjenert blant fremmede. (Forresten, det er ikke fastslått noen nedre aldersgrense, er det?) Er ikke noen aldergrense. Får du ikke lov av mamma, kan du be dem ringe ilpostino Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg kunne kanskje tenkt meg det, men det er vanskelig å si noe sikkert i så lang tid før. Om jeg kommer så må dere ikke forvente at jeg er ekstremt sosial, jeg er nemlig litt sjenert blant fremmede. (Forresten, det er ikke fastslått noen nedre aldersgrense, er det?) Er ikke noen aldergrense. Får du ikke lov av mamma, kan du be dem ringe ilpostino Haha, det skulle ikke være noe problem det. Så lenge jeg ikke går blant tvilsomme typer på Oslo S er det ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Er nok på tide at jeg kommer på et av disse treffene! Sett meg som kanskje Endret 18. januar 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ha, jeg kom på en ting! Blir treffet etter 6. feb er jeg 18 og kan kose meg med pils på voksenbordet Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Haha, det skulle ikke være noe problem det. Så lenge jeg ikke går blant tvilsomme typer på Oslo S er det ikke noe å bekymre seg for. Det er ikke skumle folk på Oslo S du bør bekymre deg for. Jeg skal ikke nevne noen nick her, men Lemon er da kjent som den som putter ting i drinkene. Og før du vet ordet av det så våkner du midt i familiemiddag, med bestemødre, brødre og annet snacks. Koselig, har opplevd det selv en gang, men jeg kom meg nå unna det da. Olum: Ja, det hadde jo vært noe da. Endret 18. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Hahahahaha, jeg hater deg. Slapp av, Crash. Jeg er bare raus og spanderer uten baktanker. Ville aldri funnet på å utnytte forumfolk altså. Heh. Endret 18. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg kommer om jeg har tid og mulighet. ^^ Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg kommer kanskje, hadde vært morro Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Huh...satt å tenkte på akkurat dette her og hadde tenkt til å lage tråd gitt. Oh well..jeg er med jeg, men må treffet dreie seg rundt mat? Ingen andre aktiviter vi kunne ha gjort? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Huh...satt å tenkte på akkurat dette her og hadde tenkt til å lage tråd gitt. Oh well..jeg er med jeg, men må treffet dreie seg rundt mat? Ingen andre aktiviter vi kunne ha gjort? Bowling, Go-cart og Megalol er det jeg kommer på nå ihvertfall Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Megalol? Mao megazone? Jeg kunne ha tenkt meg at vi dro for å kjøre go-kart jeg Ikke for å hijacke tråden eller noe altså :\ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Megalol? Mao megazone?Jeg kunne ha tenkt meg at vi dro for å kjøre go-kart jeg Ikke for å hijacke tråden eller noe altså :\ Er megazone ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Var ikke store interessen må jeg si Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sett meg på "kanskje". Mulig jeg kommer om jeg får manipulert et par andre til å bli med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå