Romis Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Det var veldig skuffende. Fikk du en ny venn, da? Endret 27. februar 2010 av Romis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Leste du egentlig det jeg skrev? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvis folk ikke kommer, kan de ikke si ifra så slipper man slikt som det i dag? Var koselig, ikke det om å gjøre,Crash var veldig koslig fyr, men litt tilbakemelding om hvem som kommer hadde vært egentlig vært kjekt må jeg si. Decipher that for me. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det var jo et hyggelig treff, men det blir litt dystert med to forummedlemmer som lurer på hvorvidt noen andre dukker opp. Sosialt var det, men det ble ikke akkurat den sprudlende atmosfæren som man skulle håpe på. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg og Jonas (clvn) kjørte forbi med trikken, og så dere to stå ved tigeren. Vi skulle noe annet i dag, så vi kunne ikke komme. Like greit, ettersom ingen fikk med oss på lista Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Haha- synd at jeg ikke så denne tråden før nå. Fult mulig at jeg hadde kommet ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå