Deadringer Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ser dårlig ut for detta treffet dessverre. Hadde et par ting jeg gjerne skulle få gjort, men jeg har ting jeg heller prioriterer. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 hvor mange er det som vet at de kommer i morgen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Etter det jeg klarer å se etter en gjennomgang fra den 17. når wheelman sist oppdaterte så ser det slik ut: Kan komme: -Stalin- Olum b-real Dalglish Ördög WheelMan Kan kanskje: Krom-stag Programvare Slurpee JanFr Borbra DemonFudge Sameboe Hengende Lem probin Perrern Hans-o Rektal utblåsning Nyhus khaffner Crash Chef Samebror Kommer ikke: Lemon, TheWankership, martin808,mr.bjørn,TøseGuri,Petter Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Den var det ilpostino som oppdaterte sist. Jeg har vært fraværende de siste dagene, og prøver atm febrilsk å finne noen som kan joine meg på roadtrip til Oslo i morra. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvor mange er det som er klare for treff i dag da? Det hadde vært trist å dra til Oslo uten å møte noen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Joda, skal nok komme, noen blir det iallefall,not to worry =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Men en ting...ser første post nå...skulle vi møtes ved tigern 1700 eller @peppes? Oo Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Jeg tror det er meninga å møtes på Peppes klokka 17:00, men det burde egentlig vært fastsatt et tidspunkt for når man skulle møtes ved tiger'n også, siden det er der [jeg antar] at alle møtes før man går til Peppes. Edit: Da dro jeg. Jeg vil stå ved tiger'n fra halv fem-tiden. Jeg antar at alle andre som kommer vil også være der. Jeg kjennes igjen ved at jeg er ganske nøytral i stilen og har kjedelig hårfrisyre. Jeg er ikke farlig og jeg håper heller ingen her har skumle intensjoner med dette treffet. Endret 27. februar 2010 av Crash Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tar en stund å gå hele veien opp til Aker brygge også...20 min i følge google eller noe alt etter hvem som går da selvsagt men rundt 1630? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tar en stund å gå hele veien opp til Aker brygge også...20 min i følge google eller noe alt etter hvem som går da selvsagt men rundt 1630? Opp til Aker brygge? Er vel heller ned Jeg kommer dessverre ikke Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Såvidt jeg kunne forstå blei det treffet her utrolig fail med tidenes dårligste oppmøte. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 noe av grunnen kan jo være at det er siste helga i OL Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Såvidt jeg kunne forstå blei det treffet her utrolig fail med tidenes dårligste oppmøte. Har vært dårlig før, rekorden er vel to eller tre oppmøtte! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ja, det var ganske lavt oppmøte. Jeg møtte kun B-real. Vi stod og ventet ved tigeren til 16:45, hvorpå vi gikk til Peppes pizza. Etter å ha ventet nesten en halvtime der så var vi fortsatt bare to. jeje. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Haha, ja, dere ville ha det intimt og stort mer intimt kan det ikke bli. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Haha, ja, dere ville ha det intimt og stort mer intimt kan det ikke bli. Hehe. Men det var ganske skuffende med så dårlig oppmøte. Det var jo faktisk forventet at i hvert fall noen flere skulle komme. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det var den bortkastede dagen liksom. Hvis folk ikke kommer, kan de ikke si ifra så slipper man slikt som det i dag? Var koselig, ikke det om å gjøre,Crash var veldig koslig fyr, men litt tilbakemelding om hvem som kommer hadde vært egentlig vært kjekt må jeg si. Som om jeg ikke har dårlig råd nok ifra før av så må jeg si det føltes rimelig kipt ut å bruke det lille en har av penger på å gjøre noe sosialt hyggelig men nå føles det litt waist. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det var den bortkastede dagen liksom. Hvis folk ikke kommer, kan de ikke si ifra så slipper man slikt som det i dag? Var koselig, ikke det om å gjøre,Crash var veldig koslig fyr, men litt tilbakemelding om hvem som kommer hadde vært egentlig vært kjekt må jeg si. Som om jeg ikke har dårlig råd nok ifra før av så må jeg si det føltes rimelig kipt ut å bruke det lille en har av penger på å gjøre noe sosialt hyggelig men nå føles det litt waist. Hvem møtte opp? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvem møtte opp?Jeg og Crash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå