WheelMan Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Det er lenge siden det har vært et skikkelig treff i Oslo så jeg foreslår derfor et nytt et. alle de tidligere treffene har vært på en lørdag så jeg gidder ikek ta en avstemning på hvilken ukedag det skal være på. gi lyd fra dere i tråden om dere kan helt sikkert eller kanskje så setter heg dere opp på listen. Pollen er nå tatt ned og det er avgjort at treffet skal være lørdag 27 februar klokken 17 på Peppes pizza på Aker Brygge. Her er bilde over pollen. Det er vanelig at folk møter opp litt tidligere ved Tigeren utenfor Østbanehallen og tar følge til møtestedet. Kan komme: -Stalin- Olum b-real TheWankership MrBjoern WheelMan Petter Kan kanskje: Lemon Borbra DemonFudge Sameboe Hengende Lem probin Perrern Hans-o martin808 Rektal utblåsning Nyhus khaffner TøseGuri Crash Chef Samebror *post* Endret 17. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har veldig lyst hvis alt passer med jobb, økonomi osv. Sett meg opp på "Kanskje" inntil videre! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 samme her, sett kansje på meg og. kommer til å bli mitt første treff, men en gang må jo være den første Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sett meg på kanskje også. Da er vi to Borbra, blir også mitt første forumtreff. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 På mitt første treff ble jeg sittende aleine og utstøtt. Er et slags opptaksrituale. Bare så dere er klar over det, liksom. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Da skal jeg kaste sugerør og saltposer på dere. Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 På mitt første treff ble jeg sittende aleine og utstøtt. Er et slags opptaksrituale. Bare så dere er klar over det, liksom. Ingen visste at det var deg. Dere satt dere på et 2-manns bord, kom seint og gikk tidlig. Jeg er med. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 dette skal jeg være med på vi inkluderer ALLE på treff, så lenge dere sier at dere er dere selv Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Veldig stort kanskje TG tar mye penger fra meg fremover Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei, jeg jobber nesten alle lørdager. Dette synes jeg var meget eksluderende, altså. Ikke at jeg hadde tenkt å komme, men det hadde vært fint å kunne si nei fordi jeg ville, og ikke fordi jeg måtte. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei, jeg jobber nesten alle lørdager. Dette synes jeg var meget eksluderende, altså. Ikke at jeg hadde tenkt å komme, men det hadde vært fint å kunne si nei fordi jeg ville, og ikke fordi jeg måtte. hvor jobber du egentlig? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Sett meg på kanskje lista! Kan bekrefte om jeg kan eller ikke når dato er bestemt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ah.. dette hørtes utrolig gøy ut! lengesidne sist vær så snill å ikke velg 13 februar eller 20 februar. da er nemlig jeg i USA :/ håper det på 6 mars! det hadde passet ypperlig! sett meg opp på "kanskje"!!! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 På mitt første treff ble jeg sittende aleine og utstøtt. Er et slags opptaksrituale. Bare så dere er klar over det, liksom. Ingen visste at det var deg. Dere satt dere på et 2-manns bord, kom seint og gikk tidlig. Jeg er med. Dust1. Det var jo ikke plass noen andre steder, og vi sa jo hei! Jeg håper i hvertfall jeg kan, de to foregående treffene har jo vært kjempekoselige. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 På mitt første treff ble jeg sittende aleine og utstøtt. Er et slags opptaksrituale. Bare så dere er klar over det, liksom. Ingen visste at det var deg. Dere satt dere på et 2-manns bord, kom seint og gikk tidlig. Jeg er med. Dust1. Det var jo ikke plass noen andre steder, og vi sa jo hei! Jeg håper i hvertfall jeg kan, de to foregående treffene har jo vært kjempekoselige. Stemmer det, du sa hei Var bare det at vi trodde du var random den gangen Men men... Det vil neppe gjenta seg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hei, jeg jobber nesten alle lørdager. Dette synes jeg var meget eksluderende, altså. Ikke at jeg hadde tenkt å komme, men det hadde vært fint å kunne si nei fordi jeg ville, og ikke fordi jeg måtte. hvor jobber du egentlig? Å, du veit. Her og der. Kultur-, underholdnings- og aktualitetsbransjen, for å være veldig spesifikk ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Å, du veit. Her og der. Kultur-, underholdnings- og aktualitetsbransjen, for å være veldig spesifikk ^^ ok. samme opplegget som jeg hadde på den forrige jobben det... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Jeg har lyst til å komme, må se hvilken dag det blir o.l. Blir sikkert den yngste der, men det går greit, jeg er voksen i hodet. Endret 14. januar 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Count me in om flygende rektum kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå