Gå til innhold

Treff i Oslo lørdag 27 februar klokken 17 [les første post]

WheelMan

Anbefalte innlegg

Det er lenge siden det har vært et skikkelig treff i Oslo så jeg foreslår derfor et nytt et. alle de tidligere treffene har vært på en lørdag så jeg gidder ikek ta en avstemning på hvilken ukedag det skal være på.

gi lyd fra dere i tråden om dere kan helt sikkert eller kanskje så setter heg dere opp på listen.

Pollen er nå tatt ned og det er avgjort at treffet skal være lørdag 27 februar klokken 17 på Peppes pizza på Aker Brygge. Her er bilde over pollen. Det er vanelig at folk møter opp litt tidligere ved Tigeren utenfor Østbanehallen og tar følge til møtestedet.

Kan komme:

-Stalin-

Olum

b-real

TheWankership

MrBjoern

WheelMan

Petter

Kan kanskje:

Lemon

Borbra

DemonFudge

Sameboe

Hengende Lem

probin

Perrern

Hans-o

martin808

Rektal utblåsning

Nyhus

khaffner

TøseGuri

Crash

Chef Samebror

*post*

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På mitt første treff ble jeg sittende aleine og utstøtt. Er et slags opptaksrituale. Bare så dere er klar over det, liksom.

Ingen visste at det var deg. Dere satt dere på et 2-manns bord, kom seint og gikk tidlig.

Jeg er med.

Dust1. :wee: Det var jo ikke plass noen andre steder, og vi sa jo hei!

Jeg håper i hvertfall jeg kan, de to foregående treffene har jo vært kjempekoselige.

Lenke til kommentar
På mitt første treff ble jeg sittende aleine og utstøtt. Er et slags opptaksrituale. Bare så dere er klar over det, liksom.

Ingen visste at det var deg. Dere satt dere på et 2-manns bord, kom seint og gikk tidlig.

Jeg er med.

Dust1. :wee: Det var jo ikke plass noen andre steder, og vi sa jo hei!

Jeg håper i hvertfall jeg kan, de to foregående treffene har jo vært kjempekoselige.

Stemmer det, du sa hei :p Var bare det at vi trodde du var random den gangen :p Men men... Det vil neppe gjenta seg :innocent:

Lenke til kommentar
Hei, jeg jobber nesten alle lørdager. Dette synes jeg var meget eksluderende, altså. Ikke at jeg hadde tenkt å komme, men det hadde vært fint å kunne si nei fordi jeg ville, og ikke fordi jeg måtte.

hvor jobber du egentlig?

Å, du veit. Her og der. Kultur-, underholdnings- og aktualitetsbransjen, for å være veldig spesifikk ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...