Hjelp!!! Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Dere som har WD 120GB harddisk 8MB cache blir dere noken gang lei av bråken fra harddisken? Det er jo tross alt 39db! Eg lurer fordi eg skal kansjke kjøpe ein sånn sjølv! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Min WD 120gb knirker som gamle ibm harddisker! krakk-krikk-krakkerakkererakakerakkerakke osv Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg synes egentlig det er ganske stille, harddiskene er absolutt ikke den største støykilden i mitt system... Både kjøleren på skjerkortet og på chipset bråker _betydelig_ mer. Men det må nesten nevnes at jeg er velsignet (?) med latterlig dårlig hørsel, og bør nok ikke brukes som referanse når det gjelder støynivå i datamaskinen. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Mine WD80GB bråker en del i idle, ja. Særlig i forhold til Seagaten jeg har i samme maskin. Er du bekymret for støy, gå for Seagate eller Maxtor. Det tallet du oppgir er sikkert for skriving eller lesing. De fleste harddisker lager bråk når de skriver/leser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå