Muraren Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 heisann! har ei Acer aspire 5040. problemet mitt er, etter installasjon av windows 7, fungerer ikkje tråløst internett. får ikkje skrudd på bryteren til det trøløse nettverkskortet, eg har oppdatert windows, prøvd å laste ned drivera, uten å heilt lykkes trur eg, fordi eg finner ingen windows 7 drivera til denne pc'n? fungerte fint når eg kjørte xp. når eg går inn på enhetsbehandling-nettverkskort, får eg opp 3 stk: Atheros AR5005G Wireless Network Adapter Microsoft Virtual WiFi Miniport Adapter Realtek RTL8169/8110 Family PCI Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20) er det nåken av dei her som er mitt tråløse nettverkskort? alle har ivertfall nyoppdaterte drivera. på forhånd takk Lenke til kommentar
b00n Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Google er din venn Jeg søkte på acer aspire 5040 wlan driver, og kom frem til denne linken. Det er jo ikke 100% at det vil virke, men er verdt forsøket. http://www.driverstock.com/Acer-Aspire-504...3914/index.html Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Windows Vista-driveren skal også fungere til Windows 7. Prøv denne. Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 ingen ting fungerer får opp feilbeskjed når eg prøver å installere AS5040_Broadcom_80211bg Lenke til kommentar
b00n Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da er det bare og google videre Fins ett program som heter driver detective, søk opp det og prøv maybe maybe Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 har prøvd det og, finner ingen drivere til nettverkskort:( eg får fortsette å google, :/ Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 nå har eg googlet i heile dag, er ingen ting som virker. noen som har ein liten anelse om hva som kan gjere til att pc'n ikkje finner trøløse nettverk ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Googler du etter navnet på maskinen din + Win7 så dukker dette opp: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?p=5184075 Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 tusen hjertleg:) skal teste det ut no Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 funket fint! tusen tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå