chokke Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, jeg måtte bare kjøpe BF2 på Steam for 5 euro når det var tilbud (enda jeg har vanlig BF2 og SF på DVD). Problemet mitt er at det lille kartet øverst til høyre begynner i den midterste posisjonen hele tiden. Når jeg går inn på en server, når jeg går inn i et fly, helikopter, bil, tank osv. Dette er meget plagsomt pga jeg foretrekker å ha det kartet på minst zoom på permanent basis, noen måte å få det til? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Prøvd å trykke på "N"? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Ja, men den går tilbake til standard hver gang jeg avslutter spillet eller går inn i et kjøretøy. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja, sånn vil det alltid være. Det er vel ikke så stress og trykke på en knapp nå og da? ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Det er faktisk ganske irriterende når det kunne blitt gjort automatisk. og ikke alltid en har tid til å både trykke på knappen, se rundt seg, bytte kameravinkel og finne et sted å kjøre når en setter seg inn i en bil på et par sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå