Senyor de la guerra Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) LES POST NR.2 FØRST Nå har det seg slik at min Acer Aspire 3810T har fått nok. DEt som skjer når jeg starrter er at jeg først får se den vanlige windows 7 logoen (20-30 sekunder), og så dukker en bluescreen opp som forteller meg: PS: Har ikke endret noe på maskinvaren eller installert nye drivere. Deretter startet den seg selv på nytt i "oppstartsreperasjonsverktøyet", som søker etter problemer og til slutt viser meldingen: "Oppstartsreparasjon kan ikke reparere denne datamaskinen automatisk. osv..... Her kan jeg velge å starte pc på nytt, vise ledetekst eller kjøre systemgjenoppretteing (dette valget funker ikke). Velger starte på nytt, og inn i "loopen" igjen..... bluescreen, verktøy, bluescreen, verktøy Den er rett og slett helt: While (true) Har også prøvd å starte i sikkerhetsmodus, men da fryser laptopen på filen "CLASSPNP.sys". Please hjelp meg.. Endret 8. januar 2010 av runesole Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Det er noe av det særeste jeg har opplevd på lenge. Etter ca 100 looper og 12 timer starter den normalt Sikkert pga jeg fikk postet Har uansett opplevd noe liknende før, aner dere hva problemet kan være? Kan det være kulden, eller harddisken som er i ferd med å ryke? Bør jeg sende den inn for en kontroll, reperasjon? Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Det er noe av det særeste jeg har opplevd på lenge. Etter ca 100 looper og 12 timer starter den normalt Sikkert pga jeg fikk postet Har uansett opplevd noe liknende før, aner dere hva problemet kan være? Kan det være kulden, eller harddisken som er i ferd med å ryke? Bør jeg sende den inn for en kontroll, reperasjon? Hei! Da tror jeg at du bør oppdatere ditt virusprogram, gå så i sikker modus og kjør virusscan. Det er i hvert fall ikke bortkastet. Her er et tips til deg fra nett om å reparere dette: http://www.vistax64.com/vista-performance-...asspnp-sys.html CLASSPNP.sys systemfil reparasjon. Vennligst BmOnline Endret 8. januar 2010 av BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå