michael691 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bildene snakker for seg selv. Hvorfor er det sånn at Google ikke har noe sånt om Islam?? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bildene snakker ikke selv. Kan du ikke si hva du tror, i stedet for å legge ut et slikt retorisk åte? Dette kan ha mange årsaker. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bildene snakker for seg selv. Hvorfor er det sånn at Google ikke har noe sånt om Islam?? Hva gjør man vel ikke for å tekkes de prektige muslimer... Kan være fordi det i FN resolusjonen er forbudt å kritisere islam? Var det ikke en slik "lov" som ble presset frem av musliske land i FN for litt siden da? Mener Obama var innblandet også jeg, han solgte yttringsfriheten eller noe slikt..? Kan godt hende at de, altså google, lever etter den reglen. Det gjelder bare kritikk av islam da.. enn så lange... I så måte er vi på vei tilbake til middelalderen igjen hva yttringsfrihet gjelder på grunn av de frikkins islamistene... På tide å legge ned FN? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Alle vet hva islam er. En forkastelig ideologi. Dog, den har hard konkurranse med resten av lagkameratene sine. edit; ellers er det noen som har bedrevet litt indeksmanipulering av ymse årsaker. Endret 8. januar 2010 av Luftbor Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det kan nevnes at Google har mange andre søkeforslag til islam. Dessuten, for egentlig å si noe som helst om dette måtte vi først vite akkurat hvordan den indekseringen fungerer. Gjør vi det? I alle fall, er dette viktig? Hvorfor? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fordi Google ikke har noe å tjene på å hisse opp oversensitive muslimer. Dette er nok noe Google har gjort bevisst. Ser ikke noe galt i det sånn sett, sånn bort i fra at islam fortjener langt mindre respekt enn det får, så er det ikke Googles ansvar å står for det. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det kommer ikke opp noe når jeg skriver "Kokkvold is" heller. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det kommer ikke opp noe når jeg skriver "Kokkvold is" heller. Døhh, ækk'e no sekt som heter det vel?! Må være for å ikke tråkke på noen tær de ikke har dette tenker jeg... Skal vedde på at det sitter flere kristne rundt om som skulle ønske de hadde den samme krypende respekten som islam gutta har..... De ønsker seg sikkert tilbake til kristendommens glansdager, den gangen ALLE som sa de i mot ble ubønnhørlig klynget opp... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Ta en titt på denne, Isbilen: Endret 8. januar 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
McDuck_ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 http://4.bp.blogspot.com/_tOn5_43eE5Y/SoOw...nese+people.JPG Dette bildet sier vel litt om hvor mye man skal stole på hvor relevant søkeordet er. Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ifølge Searchengineland.com hevder Google at dette skyldes en feil som dem vil korrigere snarest mulig. Jeg velger å stole på det. Hvis det var for frykt for represalier eller annet som foreslås så ville det være rart at søkeord som "muslim is" og "muhammad is" gir like nedverdigende resultater som "islam is" ville gjort. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ifølge Searchengineland.com hevder Google at dette skyldes en feil som dem vil korrigere snarest mulig. Jeg velger å stole på det. Hvis det var for frykt for represalier eller annet som foreslås så ville det være rart at søkeord som "muslim is" og "muhammad is" gir like nedverdigende resultater som "islam is" ville gjort. Jeg får ingeting når jeg prøver mohammed is eller muslim is Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jeg får ingeting når jeg prøver mohammed is eller muslim is Klikk på Google.com in English og du får sannsynligvis de samme resultatene som her (Testet i dag kl. 18:50): Edit: Enda et eksempel: "allah is calling ringtone" Endret 8. januar 2010 av BlueBench Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ifølge Searchengineland.com hevder Google at dette skyldes en feil som dem vil korrigere snarest mulig. Jeg velger å stole på det. Hvis det var for frykt for represalier eller annet som foreslås så ville det være rart at søkeord som "muslim is" og "muhammad is" gir like nedverdigende resultater som "islam is" ville gjort. Jeg får ingeting når jeg prøver mohammed is eller muslim is Niks. Jesus is gir mange rare resulater. Mohammad is... gir "Mohammad islam" som eneste søkeord... Muhammed is... gir "Muhammed islam Norge" og lignende som eneste søkeord. Mohammed is... gir "Mohammed islam" og lignende som eneste søkeord the bible is... gir mange rare resultater. the quran is... gir INGEN resultater. Islam is gir ingen resultater. Christianity is gir masse resultater. Hindu... De har visst en bug som kun virker på islam, muslimer og muhammed... :/ Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 the quran is... gir INGEN resultater. Bare "quran is" gir meg følgende resultater: Lenke til kommentar
RWS Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Slapp av,guttær, det er bare gud(ene) som kødder med dere... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Slapp av,guttær, det er bare gud(ene) som kødder med dere... Fuckings Ganesh, har altid vært ute etter meg, jeg tror jeg må ha vært en elfenbens krypskytter i et annet liv Lenke til kommentar
RWS Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Slapp av,guttær, det er bare gud(ene) som kødder med dere... Fuckings Ganesh, har altid vært ute etter meg, jeg tror jeg må ha vært en elfenbens krypskytter i et annet liv Noen sliter tydeligvis med større spøkelser i skapet enn andre...? Eller hva Gunfreak? I et annet liv ja... Kom til å tenke på noe... Den beste parten i mitt forrige liv var da jeg som blomst så lyset igjen etter at den kua spiste meg... Lukten var ubeskrivelig, men lyset mann, lyset..... Vil ikke gjenfødelse tilsi at det et eller annet sted svever sjeler som venter på et jordisk hylster de kan krabbe inn i, ta bolig i? Men hva gjorde de 6,3 milliarder menneskesjeler for 90 000 år siden da, når det var knappe 10 til 20 000 mennesker igjen her på jorden? Var det en masse blomster da kanskje? Nei, gjenfødelse henger heller ikke på greip... Neste.... Hallo..? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jesus is gir mange rare resulater.Mohammad is... gir "Mohammad islam" som eneste søkeord... Muhammed is... gir "Muhammed islam Norge" og lignende som eneste søkeord. Mohammed is... gir "Mohammed islam" og lignende som eneste søkeord the bible is... gir mange rare resultater. the quran is... gir INGEN resultater. Islam is gir ingen resultater. Christianity is gir masse resultater. Hindu... De har visst en bug som kun virker på islam, muslimer og muhammed... :/ Du søker på norsk Google. "Is" er ikke et norsk ord. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Noen sliter tydeligvis med større spøkelser i skapet enn andre...? Eller hva Gunfreak? I et annet liv ja... Kom til å tenke på noe... Den beste parten i mitt forrige liv var da jeg som blomst så lyset igjen etter at den kua spiste meg... Lukten var ubeskrivelig, men lyset mann, lyset..... Jeg skal skape min egen religion, Med Zeus som privat etterforsker som jobber i 20 talls chicago, på hans team har han thor som banker opp mafioser med hammeren sin, og Ganesh som jobber undercover i Capone sin organisajon(de merker tydligvis ikke at han er en elefant) Hver uke er disss tre gudene på nye eventyr i Chicago underverden, Endret 8. januar 2010 av Gunfreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå