CrazyDog Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei! Jeg skal snart få inn et par (mann og kvinne) for aktfotografering sammen i fotostudio, og trenger noen ideer for poseringer. Er det noen som kan vise til gode bilder som jeg kan bruke som utgangspunkt, evt. forslag til bøker/nettsider om emnet? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hei! Jeg skal snart få inn et par (mann og kvinne) for aktfotografering sammen i fotostudio, og trenger noen ideer for poseringer. Er det noen som kan vise til gode bilder som jeg kan bruke som utgangspunkt, evt. forslag til bøker/nettsider om emnet? Google feks en fin søkemotor, og det ligger mye bra eksempel på flere norske fotograf/modell sider. Endret 8. januar 2010 av JoonGoii Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kanskje lagt det i en spoiler Olsen,sånn at enkelte brukere her ikke får kjeft av kjerringa når de åpner tråden Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kanskje lagt det i en spoiler Olsen,sånn at enkelte brukere her ikke får kjeft av kjerringa når de åpner tråden Avataren til Olsen er vel egentlig værre enn de bildene der... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kanskje lagt det i en spoiler Olsen,sånn at enkelte brukere her ikke får kjeft av kjerringa når de åpner tråden "Trenger ideer til aktfotografering av par" Å være inne på en slik tråd burde vel holde nok til sexnekt en kveld Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Du har rett i det,dem får sende kjerringa ut etter ved før de åpner tråden Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Du har rett i det,dem får sende kjerringa ut etter ved før de åpner tråden eller vise kjærringene tråden? (OT) Har du ett budskap eller tanke bak bildene - hva vil du oppnå? da er det enklere å komme med konkrete bilder eller tips. Får haugevis av treff på google ved f.eks nude photograpgy (både brukbare og mindre seriøse vil jeg tro). Edit: la ved link Endret 11. januar 2010 av dSRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå