Gå til innhold

Samletråd: JustWrite office

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaringer fra programmet JustWrite office?

Jeg kunne ikke finne noen tråder om emnet her inne og tenkte det kunne være greit å ha en samletråd om dette programmet, da jeg har vanskeligheter for å finne tilstrekkelig informasjon andre steder.

Det er et ganske fint program som tillater en å tegne rett inn i officedokumenter.

Jeg har installert det "inn" i office 2007 pakken min i windows xp.

Problemet mitt er at når jeg tegner inn i et word2007 dokument så flytter tegningene seg til toppen av øverste side i dokumentet når jeg avslutter tegningsøkten. Av og til blir det der det skal, men somregel så flytter det seg.

Noen som har hatt lignende problemer? Noen som vet løsningen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig bruker jeg en Tablet PC siden jeg har behov for å tegne i flere programmer og har dermed ikke dette problemet.

Jeg tipper at det har noen med tekstbrytning rundt "bildet" som du du setter inn når du skriver. Prøv å sett tekstbrytning til "Tett" så flyttes ikke bildet.

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Bildet ligger i utgangspunktet foran teksten og skal ikke bryte med den i det hele tatt. Om jeg setter tekstbrytningen til tett så vil teksten rundt flytte seg rundt bildet.

Skulle jeg for eksempel ringet rundt et ord så ville ordet flytte seg utenfor ringen.

Men jeg klarer uansett ikke å få tekstbrytningsinstillingene til å bli permanente. De går alltid tilbake til "foran teksten" når jeg starter på en ny tegning og da får jeg ikke forandret det før jeg er ferdig med å tegne igjen, og da har bildet allerede flyttet seg.

Men dette skjer ikke hver gang, så jeg lurer på om det er noe jeg gjør feil..

Jeg kan tegne en krussedull et sted og den blir der når jeg er ferdig, så kan jeg slette krussedullen og tegne en til på samme sted og den flytter seg når jeg er ferdig.

Jeg kan ikke se at jeg gjør noe forskjellig før, under eller etter disse to tegningene, men allikevel blir de behandlet ulikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...