Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jada, hvordan kan jeg få midtmuseknappen (det hjulet) til å åpne en ny fane i Firefox, istedenfor å åpne gagdets? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 har du tre museknapper eller tenker du trykkfunksjnen på scrollehjulet? min logitech mus har standardknapp på scrollehjulet og jeg beuker den til å åpne faner med Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 mener trykkefunksjonen på skrollehjulet, beklager hvis det ikke kom frem. Har en razor mus av noe slag, har ingen anelse hvilken. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 sjekket at du ikke må sette noe spesielt i browseren din? har forsøkt å sette oppsettet på musa til universal scroll? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fant ingenting i Firefox. Fant ikke hvordan jeg skulle sette den til universalkontroll, googla litt også, men fant ikke, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 har ingen ide, jeg googla det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå