Gå til innhold

Utvikling i Europa VS Asia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så idag en video på :

 

http://www.nettavisen.no/okonomi/article2795457.ece

 

Hvor den kjente svensken Fredrik hæren holder foredrag om utvikling. Jeg har sett de fleste av foredragene hans og man kan virkelig begynne å bli overbevist.

 

Hva synes dere??=

Enig, det er litt av mine tanker også. Man må forandre seg, og holde en god arbeidsmoral eller så vil man sakte, men sikkert falle tilbake og gjøre det dårlig.

Lenke til kommentar
Jepp, det er to løsninger. Enten McFly sin løsning, å ødelegge for alle som jobber hardere enn seg selv. Eller å jobbe hardt selv og utfordre dem sånn at vi begge tjener på det.

 

Satser på sistnevnte løsning der. Men mener man kanskje burde legge ned innovasjonsnorge for halvparten av budsjettet går jo til landbruket så!:p

Lenke til kommentar
Jepp, det er to løsninger. Enten McFly sin løsning, å ødelegge for alle som jobber hardere enn seg selv. Eller å jobbe hardt selv og utfordre dem sånn at vi begge tjener på det.

 

Det at det bare er å jobbe hardt for å lykkes er rent tullball. Ja det er rett og slett fysisk umulig at alle skal lykkes med hardt arbeid. Dessuten, jeg synes ikke at livet til aksjemeglere og advokater i Norge idag er ødelagt. Det jeg heller ønsker er å øke toppskatten noe men opprettholde ordninger som fritar kapitalister fra endel skatt samt gi alle som har fullført en realfagsgrad lavere skatt enn andre, kanskje tyve prosent. Finans og juss er alt for attraktivt idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...