gengh Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Bilde jeg tok av min 14 dager gamle datter. Ønsker gjerne tilbakemelding på lyssetting, komposisjon, mulige forbedringer i etterarbeid med mer. Litt usikker på om jeg burde fått med begge øynene, men liker halvprofilen også. EXIF: Canon 40D, 85mm 1.8 ISO: 1000 1/60 F/3.5 Blitz: Ja, i vegg kamera høyre Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 + Fokusen satt på rette plassen, fin eksponering. - For høy ISO, kjedelig komposisjon, flatt lys. Bildet generelt er ganske kjedelig. Du burde eksperimentere med andre vinkler, bakgrunner og lyssetting. Har ikke direkte tips nå, men du kan se på andre baby-fotografer (finnes haugevis) og prøve å se hvorfor deres bilder er bedre. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Enig med vår hvite ridder her, kompen var nok ikke det sprekeste som finnes. Hadde gjort seg med blikkontakt og annen bakgrunn Fortsett å ta bilder av nurket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå