World Of Warcraft Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det skal ikke være noe problem om man bruke Wine, men det går litt saktere enn i Windows. Det er ikke noe problem i spill som WoW. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Normalt? Sist gang jeg prøvde, måtte jeg kjøre det via WINE, men utenom det så fungerte det ypperlig. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Mener det var noe kødd om installasjon, men mener å huske at det virker feilfritt vis du allerede har en installasjon. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 varierer sinnsjukt. noen ganger går det ikke, noen ganger går det. når det først går vil du med et godt støttet kort merke høyere FPS enn i Windows XP og Vista. er bare å prøve seg fram. går fint å installere, men det er definitivt lettest å ha en allerede installert versjon tilgjengelig, da det er som sagt en veldig variasjon. kanskje går det, kanskje går det ikke liksom. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Min erfaring er god ytelse, spesielt på litt eldre nvidia-kort (her går det raskere enn i Windows). Med et nyere nvidiakort fikk jeg bedre ytelse i Windows, men det var fortsatt mer enn nok ytelse til å gi god spillbarhet. Andre kort enn nvidia har jeg ikke testet. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det skal ikke være noe problem om man bruke Wine, men det går litt saktere enn i Windows. Det er ikke noe problem i spill som WoW. Jeg får faktisk høyere framerate når jeg kjører WoW i wine under linux enn jeg får på windows boksen min Så går ikke nødvendigvis saktere. Men ja, wow under linux går knirkefritt Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 WoW kjører generelt bedre på Linux-baserte os enn på Windows XP og Vista. Windows 7 er dog raskest. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 WoW kjørte feilfritt under Wine med meget god ytelse sist gang jeg prøvde. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 De fleste spill som er populær og eldre enn 1 år fungerer egentlig ganske smertefritt i wine Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det skal ikke være noe problem om man bruke Wine, men det går litt saktere enn i Windows. Det er ikke noe problem i spill som WoW. Jeg får faktisk høyere framerate når jeg kjører WoW i wine under linux enn jeg får på windows boksen min Så går ikke nødvendigvis saktere. Men ja, wow under linux går knirkefritt Mulig det bare er jeg som har hatt uflaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå