Pallantir Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jeg skal se den på Skien SF-kino i morgen, og jeg har bestilt billetter midt på 4. rad fordi jeg har hørt at man bør sitte på en av de 4-5 første radene for å få best effekt med 3D-brillene. Stemmer det? Billettene kan byttes før forestillingen, så hvis det skulle være helt på trynet, kan jeg gjøre noe med det... Hva slags briller har de forresten der? Har noen av dere sett den der? Endret 8. januar 2010 av Pallantir Lenke til kommentar
rabs Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skal se den på Skien SF-kino i morgen, og jeg har bestilt billetter midt på 4. rad fordi jeg har hørt at man bør sitte på en av de 4-5 første radene for å få best effekt med 3D-brillene. Stemmer det? Billettene kan byttes før forestillingen, så hvis det skulle være helt på trynet, kan jeg gjøre noe med det... Hva slags briller har de forresten der? Har noen av dere sett den der? Jeg så avatar i 3D i jula og min erfaring er at jo lengere bak du sitter jo lettere blir det å se i 3D .. du må liksom fokusere hardere jo lenger frem du sitter .. men det er meg da ! jeg satt på midterste rad og det var ok. skulle helst ha vært et par rader lengere bak .. men så kjenner jeg jo ikke til kinoen i skien da .. kan hende lerretet er lenger fra setene enn den kinoen jeg var på. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Aldri vært der før selv... Men på bildet av salen så det ut til at det var et godt stykke fra lerretet til setene. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har ikke sett Avatar, men har sett flere andre filmer i 3D, og har lekt meg en del med både spilling og film i 3D. For min del er det ikke avstanden som er avgjørende, men vinkelen. Så lenge lerretet ikke blir et frimerke i det fjerne, er det mye bedre å sitte midt på enn langt ute på sidene. Hvis man sitter og ser skrått på skjermen, blir effektene som kommer rett mot deg eller skal komme ut av skjermen litt rare, ihvertfall etter min erfaring. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 I den retningen bør jeg ligge godt an. Nøyaktig midt på rad 4! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå