knut Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Steve Ballmer var førstemann ut og tyvstartet CES-messen i Las Vegas. Les mer Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Desktop windows UIet på en maskin som skal brukes til touch passer ikke sammen for meg, og tror ikke jeg er alene om dette. Jeg lurer på når det skal gå opp for MS at man kanskje skulle lage noen alternative UIer som er bedre egnet for fingre og små skjermer. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Syns det var så fantastisk at dem fikk strømproblemer, samt fikk opp recovery mode eller hva det nå enn var på PCene sine Ellers syns jeg keynoten var direkte kjedelig og de kom ikke med noen store nyheter. Lenke til kommentar
SirOy Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dere som har peiling, Hva er egentlig poenget med de tablet-pcene? Ser for meg at de kommer til å bli brukt på tog/busser o.l, da må en vell ha den liggende på fanget? Snakker vi om nakkeskader? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bruk av tablet og slate er feil. Tablet har et fysisk tastatur mens en slate har ikke og det har vært slik i flere tiår. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Desktop windows UIet på en maskin som skal brukes til touch passer ikke sammen for meg, og tror ikke jeg er alene om dette. Jeg lurer på når det skal gå opp for MS at man kanskje skulle lage noen alternative UIer som er bedre egnet for fingre og små skjermer. Helt enig. 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Enig med Zappy og bOMS. De må lage et helt eget UI for at slate skal funke med Windows, noe ala Phone7/iPpad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå