Gå til innhold

Fotomesse i lillestrøm


Anbefalte innlegg

Var på messen nå, det var jo endel ålrighte tilbud hos bl.a. fotovideo, japanphoto og expert. Men generelt litt skuffet; mye folk, mye kø, dårlig serice (venting, for lite personell, dårlig kunnskap, ikke oversikt over hva de har og priser/tilbud, få datamaskiner/nettverk for selgerne, travele selgere) - men sånn er det vel når det er messe. Men hadde håpet på flere steder å handle, og at de var bedre forberedt på mye folk... Så ikke på noe særlig foredrag, men det var sikkert ålright for de som har tid til sånt.

 

Det ble ikke noe stativ gitt, orket ikke å stå i kø for begrenset service og utvalg. Men hjalp et par kompiser med å kjøpe bl.a. canon kamera og objektiver. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen gode tilbud der,som gjør at jeg "eller andre"burde hive seg i bilen og kjøre som en galing i to timer ?
Noe spes du er ute etter? Jeg kjørte 2,5t hver vei, men syns det var kjekt med foredrag, se utstillingene og shoppe objektivet mitt til 1000kr mindre enn vanlig.

 

 

Neida :)

Men hvis objektivet du kjøpte normalt koster 2000.- så hadde det vært en grunn til å reise dit :)

Lenke til kommentar
Er det noen gode tilbud der,som gjør at jeg "eller andre"burde hive seg i bilen og kjøre som en galing i to timer ?
Noe spes du er ute etter? Jeg kjørte 2,5t hver vei, men syns det var kjekt med foredrag, se utstillingene og shoppe objektivet mitt til 1000kr mindre enn vanlig.

 

 

Neida :)

Men hvis objektivet du kjøpte normalt koster 2000.- så hadde det vært en grunn til å reise dit :)

Fikk Canon 17-55 f.28 for 7.800 innkludert filter :)
Lenke til kommentar

var helt grei messe, men litt skuffa jeg og.

var forsåvidt ikke så mange der på søndag morgen, mne fy så mange det var inne på reiseliv messa ved siden av. Så det var jo kjekt at man fikk 2 messer i en, ellers greie tilbud, men skulle ønske det var mere tilbud og ikke minst priser! clean and check tok jeg ikke, nikon sin stand brukte 3 timer, canon sin var full og de siste måtte ha kameraet der ut dagen.

Lenke til kommentar

Tok turen på søndagen (mest fordi jeg ikke hadde noe annet å gjøre), og syntes messen var helt OK. Var ikke mange nyheter å få med seg, men mest bare for å få planlagt neste innkjøp og grafse litt på Leica'ene ;-)

Bortsett fra Leica'ene, var Samsung sin NX10 meget interessant. Vi prøvde noen høyISO-bilder, og de så faktisk meget cleane ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...