ukjentbrukergitt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Neste helg begynner fotomessa i lillestrøm. jeg har ikke vært på den i tidligere år, så jeg lurer litt, hva er det som faktisk er der? er det å anbefale? hva er deres erfaringer derfra? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ettersom det er den første messen av denne typen i Norge, så er det vel ingen som har vært der Jeg tipper at det vil være masse utstyr å se på og klå på. Og masse flotte bilder å se på. Det er en stor sannsynlighet at det er verdt pengene Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 hvorfor er det fotomesse i Lillestrøm når jeg skal reise bort? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 hvorfor er det fotomesse i Lillestrøm når jeg skal reise bort? Sikkert derfor det er messe på det tidspunktet Andreas Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Skal dit med skolen på Fredag Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Print ut denne og få 30kr i rabbat ved inngangen: http://treehouse.no/clients/japanphoto/Rabattkupong-JP.pdf Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 åja første gangen i norge ja fått sånn rabat på mail alt:P blir sikkert bra, får vel ta en tur da. Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er nysgjerrig og har lyst til å ta en tur, men det er litt langt å kjøre (3t hver vei). Blir det noen bra tilbud, og arrangerer de foto/bilderedigeringskurs også tro? Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 her er hjemmesiden til fotomessen i Lillestrøm. Skal være en god del foredrag. Har ikke sett noe om tilbud osv enda: fotomessen.com Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Fikk en epost fra Japan Photo idag hvor de hadde noen messe-tilbud. Helt greit, men ikke noe som gjør at jeg detter av stolen ... Lenke til kommentar
supermons Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Må nok dit og titte litt Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 JP's tilbud: http://japanphoto.createsend.com/T/ViewEma...9767B6002735221 Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Noen som har vært der enda? Noen bra tilbud fra andre? Skulle gjerne hatt et nytt stativ... Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Lurte på en tur selv, men det ser jo ikke ut som det er noen helt ville tilbud. Kjekt med Nikon Check and Clean kanskje, så slipper man å sende vekk kameraet.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Lurte på en tur selv, men det ser jo ikke ut som det er noen helt ville tilbud. Kjekt med Nikon Check and Clean kanskje, så slipper man å sende vekk kameraet.. den tror jeg at jeg skal utnytte. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Lurte på en tur selv, men det ser jo ikke ut som det er noen helt ville tilbud. Kjekt med Nikon Check and Clean kanskje, så slipper man å sende vekk kameraet.. den tror jeg at jeg skal utnytte. Canon har samme tilbud, men det kan nok lønne seg å være tidlig ute. I dag var køen lang selv kort tid etter at dørene ble åpnet. Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Lurte på en tur selv, men det ser jo ikke ut som det er noen helt ville tilbud. Kjekt med Nikon Check and Clean kanskje, så slipper man å sende vekk kameraet.. den tror jeg at jeg skal utnytte. Canon har samme tilbud, men det kan nok lønne seg å være tidlig ute. I dag var køen lang selv kort tid etter at dørene ble åpnet. Jeg var på messa kl 12 (2timer etter åpningstid) og da var de fullbooket ut dagen Grunner nok i for lite folk og dårlig planlegging Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er det noen gode tilbud der,som gjør at jeg "eller andre"burde hive seg i bilen og kjøre som en galing i to timer ? Lenke til kommentar
Totto Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Kjapt spm, noen nevnte Check and Clean - Koster dette noe? Vet at på fotomessan i Sverige har de gjort dette gratis mens man venter.. Rettelse: http://fotomessen.com/2010/01/13/gratis-ch...clean/#more-491 De gjør det -t Endret 16. januar 2010 av Totto Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er det noen gode tilbud der,som gjør at jeg "eller andre"burde hive seg i bilen og kjøre som en galing i to timer ? Noe spes du er ute etter? Jeg kjørte 2,5t hver vei, men syns det var kjekt med foredrag, se utstillingene og shoppe objektivet mitt til 1000kr mindre enn vanlig. Kjapt spm, noen nevnte Check and Clean - Koster dette noe? Vet at på fotomessan i Sverige har de gjort dette gratis mens man venter.. Rettelse: http://fotomessen.com/2010/01/13/gratis-ch...clean/#more-491 De gjør det -t Det heter "Gratis check & clean – hos Canon", men køen var visst milelang fra åpning, så de begrenses nok av antall ansatte som gjør denne jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå