CurSe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har knyttet visakortet mitt til paypal så jeg slipper å overføre penger til kontoen når jeg finner ut at jeg vil kjøpe noe på eBay eller lignende, men nå begynner jeg å bli sånn smått paranoid i tilfelle andre får tilgang til kontoen. Roter litt rundt på siden til dem og jeg klarer ikke finne noen plass hvor jeg fjerner kortet mitt, noen som kan gi en liten pekepinn på hvor jeg finner det? Hvis jeg har skjønt det riktig så kan hele visa-kontoen min tappes hvis det er knyttet til paypal-kontoen og det vil jeg ikke ha noe av. Da kan jeg heller overføre penger ditt vha nettbank og vente noen dager Lenke til kommentar
valdino Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg hadde samme problemet selv. jeg skrev rett og slett bare en e-mail til Ebay, så jeg fikk fikset det. Men skal vist være noe med at du må inn på en form for liste over alle kort du har registrert og så slette det derfra. Jeg fant selv ikke ut av det, men mailen løste problemet for meg. I værstefall kan du bare bestille nytt Visakort fra banken:( Lykke til:) håper det hjelper noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå